• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • helnil_

Lider med er alla som fått mens och som kanske som mig inte ens fått ägglossning :( förstår känslan! Det här med vänner och barn är verkligen inte lätt heller. Undviker typ alla med barn just nu och umgås därför inte heller med min gudson. Det känns egentligen förjävligt men alternativet för mig själv är inte bättre, blir bara mer påmind och därför deprimerad. Jag är också rädd att om någon skulle bli gravid så skulle de inte vilja säga det till mig av oro att jag skulle bli arg/ledsen. Jag håller mina tummar för er andra och minst ett plus i tråden innan året är slut..

• Lillyros

Håller helt med dig! Mår dåligt över att jag "missar" min bästis graviditet bara för att jag inte pallar att ens snart prata med henne i telefonen:( usch! Men just nu måste jag tänka på mig själv...så man inte kollapsar helt!

Stor kram till dig! Och alls andra i tråden!

helnil_ skrev 2014-11-26 21:15:26 följande:

Lider med er alla som fått mens och som kanske som mig inte ens fått ägglossning :( förstår känslan! Det här med vänner och barn är verkligen inte lätt heller. Undviker typ alla med barn just nu och umgås därför inte heller med min gudson. Det känns egentligen förjävligt men alternativet för mig själv är inte bättre, blir bara mer påmind och därför deprimerad. Jag är också rädd att om någon skulle bli gravid så skulle de inte vilja säga det till mig av oro att jag skulle bli arg/ledsen. Jag håller mina tummar för er andra och minst ett plus i tråden innan året är slut..

• Lynnig

Hej tjejer!!! Vi är bäst!!! Som ni säger måste vi ta hand om oss. Mun kurator säger det att jag måste förlika mig med känslan av avundsjuka, att det är ok. Inte döma mig själv för det. Och att det inte betyder att jag inte älskar mina vänner eller är glad för dem.

Idag är jag BIM +1

Har testat tre gånger alltid samma, super svagt även som idag imorgon på morgonen. Har symtom och min känsla är den samma.... Men börjar nu tveka eftersom testerna är så svaga...

• KnytetsMamma
    Lynnig skrev 2014-11-27 07:26:28 följande:
    Hej tjejer!!! Vi är bäst!!! Som ni säger måste vi ta hand om oss. Mun kurator säger det att jag måste förlika mig med känslan av avundsjuka, att det är ok. Inte döma mig själv för det. Och att det inte betyder att jag inte älskar mina vänner eller är glad för dem.

Idag är jag BIM +1
    Har testat tre gånger alltid samma, super svagt även som idag imorgon på morgonen. Har symtom och min känsla är den samma.... Men börjar nu tveka eftersom testerna är så svaga...
    Ett streck är alltid ett streck. Men om jag hade varit som du hade jag tagit ett digitalt för att slippa tolka streck, då får du svart på vitt om du är gravid eller inte. Lycka till!!!
  • Solros78

Idag är jag BIM +1

Har testat tre gånger alltid samma, super svagt även som idag imorgon på morgonen. Har symtom och min känsla är den samma.... Men börjar nu tveka eftersom testerna är så svaga... phpDFSWUe27614.jpg

Ta ett digitalt!
  • Lillyros

Hoppas!!!!

Idag är jag BIM +1

• Gweny

Idag är jag BIM +1

Ser ju absolut lovande ut! Stämmer in med övriga. Köp digitalt!
  • pergotimestina

Va fina ni är tjejer som håller humöret uppe! Det.är så fintatt vi alla pushar varandra fframåt<3

Jag har bara testat en gång med pergotime, men jag tycker att man känner sig mer psykiskt gravid med pergotime hahahah

Lynnig - jag tycker det ser lovande ut och som även som andra har skrivit så är ett sträck ett sträck....

Försök att vänta i några dagar eftersom hcg hormonet ökar jätte mkt i början! Så kommer du nog få ett starkare sträck!

Håller mina tummar för fullt här hemma för dig!

• Lynnig

Det är konstaterat med digitalt

" gravid" 1-2 veckor

Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)

Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)

Tack för tt ni finns kram

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?