• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Solros78
    Lynnig skrev 2014-11-27 13:09:45 följande:

Det är konstaterat med digitalt

" gravid" 1-2 veckor

Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)

Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)

Tack för tt ni finns kram

Stort grattis!!
  • Lillyros

Åh! Grattis va roligt!

" gravid" 1-2 veckor

Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)

Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)

• Lillyros

Känns som vi känner varandra här inne! Blir så nyfiken på vilka ni är! Jobbar med, ålder osv:)

Jag är iaf 31 och frisör...och serut såhär:)

Nån mer som vill berätta?

• Gweny

" gravid" 1-2 veckor

åhhh GRATTIS
  • Gweny

Min spolning gick bra idag, gjorde inte ont och det såg jättebra ut sa hon. Tyvärr såg hon inte att något ägg var på väg att släppa...
    Jag fick utskrivet fler kurer med pergotime, som vi kan ta tills det är dags för IVF. Hon skickade iväg remiss för det nu.  Så nu har vi en plan framför oss iallafall. Men hoppas verkligen vi kan lyckas själva innan det blir aktuellt för det. 

• monn

Men grattis!! Vad härligt! Detta ger mig hopp :):):)

" gravid" 1-2 veckor

• Juliii86
    Lillyros skrev 2014-11-26 21:02:50 följande:

Fick svar igår iom att jag ringde, tog prov i fredags! Ja uppenbarligen funkar ju inte enkelkur...jag vill ha mera koll på att med tex vul...så jag ska ställa lite krav till nästa kur! Orkar psykiskt inte med ovissheten!

ok, jag förstår. För mig funkade förra gången jag åt pergotime (för 2 år sen) då fick jag tydliga positiv på äl test men den här gången hade jag för låg värde så det blev ingen ÄL och inte heller någon utslag. Det är bra att säger till läkaren och hoppas att läkaren förstår dig.
  • Gweny
    sofie8702 skrev 2014-11-27 17:46:17 följande:

Grattis Lynnig!

Själv testade jag negativt idag så lite deppigt här...

Uch depp sånt är. Kram!
  • pergotimestina
    Lillyros skrev 2014-11-27 14:42:45 följande:

Känns som vi känner varandra här inne! Blir så nyfiken på vilka ni är! Jobbar med, ålder osv:)

Jag är iaf 31 och frisör...och serut såhär:)

Nån mer som vill berätta?

Jag är 28 år och jobbar också som frisör och lite extra inom vården! Bestämde oss för att försöka skaffa barn i somras:) och försöker fortfarande!

Har 2 hundar en chihuahua och en mops :) bosatt i gbg;)
Svar på tråden Pergotime start sep 2014?