Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Det är konstaterat med digitalt
" gravid" 1-2 veckor
Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)
Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)
Tack för tt ni finns kram
Åh! Grattis va roligt!
" gravid" 1-2 veckor
Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)
Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)
Känns som vi känner varandra här inne! Blir så nyfiken på vilka ni är! Jobbar med, ålder osv:)
Jag är iaf 31 och frisör...och serut såhär:)
Nån mer som vill berätta?

" gravid" 1-2 veckor
Min spolning gick bra idag, gjorde inte ont och det såg jättebra ut sa hon. Tyvärr såg hon inte att något ägg var på väg att släppa...
Jag fick utskrivet fler kurer med pergotime, som vi kan ta tills det är dags för IVF. Hon skickade iväg remiss för det nu. Så nu har vi en plan framför oss iallafall. Men hoppas verkligen vi kan lyckas själva innan det blir aktuellt för det.
Grattis Lynnig!
Själv testade jag negativt idag så lite deppigt här...
Men grattis!! Vad härligt! Detta ger mig hopp :):):)
" gravid" 1-2 veckor
Fick svar igår iom att jag ringde, tog prov i fredags! Ja uppenbarligen funkar ju inte enkelkur...jag vill ha mera koll på att med tex vul...så jag ska ställa lite krav till nästa kur! Orkar psykiskt inte med ovissheten!
Grattis Lynnig!
Själv testade jag negativt idag så lite deppigt här...
Känns som vi känner varandra här inne! Blir så nyfiken på vilka ni är! Jobbar med, ålder osv:)
Jag är iaf 31 och frisör...och serut såhär:)
Nån mer som vill berätta?