• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • monn

Haha, förlåt men jag gör samma. "Brukar jag ha flytningar nu?", "Är inte bröstvårtorna lite ömma?", "Vad det moler i tjejmagen..."... Jag blir lite trött på mig själv, mvh överanalyseraren

• Lillyros

Precis! Har gråtit innan jag öppnat salongen ett par gånger!!! Jag har jobbat i 8 år!

pergotimestina skrev 2014-11-28 09:43:42 följande:

Ja absolut jag håller med till hundra! Speciellt när man precishar fått ett negativt svar eller mens efter att man har hoppats på baby i 2 veckor... att alltid ha ett leende och att vara glad....

Man får aldrig riktigt chansen att bara ha en dålig dag kan jag känna !!!

Hurlänge har du jobbat som ffrisör? ?

• helnil_

Stort grattis till dig! Hur var det nu igen, vilken kur osv?

Lynnig skrev 2014-11-27 13:09:45 följande:

Det är konstaterat med digitalt

" gravid" 1-2 veckor

Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)

Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)

Tack för tt ni finns kram

• helnil_

Min gyn har velat att jag ska ringa och boka vul på första mensdagen och sen har jag fått komma dit på dag 14.

pergotimestina skrev 2014-11-28 13:03:36 följande:

Imorgon så kör jag igång med pergotime kur nr 2!

1a dagen imorgon..

Till er som gått på vul för att se om det blev ägglossning mm hur gjorde ni? Ringde ni till gyn eller BM?

Skulle vara bra att veta...

kanske ska försöka få ett besök ändå istället för att noja så mycket.

När besöker man i så fall , innan, under eller efter ägglossning??

Många frågor :)

• pergotimestina
    monn skrev 2014-11-28 17:39:11 följande:

Haha, förlåt men jag gör samma. "Brukar jag ha flytningar nu?", "Är inte bröstvårtorna lite ömma?", "Vad det moler i tjejmagen..."... Jag blir lite trött på mig själv, mvh överanalyseraren

Gud va jag känner igen mig själv... Hahaha kollar om färgen på bröstvårtorna har blivit mörkare mm.... hahhshshshs
  • helnil_

Jag är 28 år och bor i södra Dalarna :) jobbar som administratör just nu men hoppas att jag snart ska göra något annat. Har precis köpt hus som jag flyttar till i januari. Har en hund på åtta år och en katt :)

Lillyros skrev 2014-11-27 14:42:45 följande:

Känns som vi känner varandra här inne! Blir så nyfiken på vilka ni är! Jobbar med, ålder osv:)

Jag är iaf 31 och frisör...och serut såhär:)

Nån mer som vill berätta?

• pergotimestina
    helnil_ skrev 2014-11-28 19:57:37 följande:

Min gyn har velat att jag ska ringa och boka vul på första mensdagen och sen har jag fått komma dit på dag 14.

Ok tack för tipset , ska ring gyn på måndag för på onsdag tar jag sista tabletten av pergotime....
  • Lynnig
    helnil_ skrev 2014-11-28 19:55:49 följande:

Stort grattis till dig! Hur var det nu igen, vilken kur osv?

Tack, känner mig väldigt restriktiv med glädje ( mm strävar så mycket mot pluss, så är man inte glad utan bara rädd)

Första kur pergotime, 2,5 års kämpande ( missfall på graviditet direkt efter spolning
  • monn

Hahaha ja!! Och jag tycker att de har blivit mörkare!!

pergotimestina skrev 2014-11-28 19:57:53 följande:

Gud va jag känner igen mig själv... Hahaha kollar om färgen på bröstvårtorna har blivit mörkare mm.... hahhshshshs

• helnil_

Gör det :) hoppas du får komma dit! Konstigt att det är så olika..

pergotimestina skrev 2014-11-28 19:59:40 följande:

Ok tack för tipset , ska ring gyn på måndag för på onsdag tar jag sista tabletten av pergotime....

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?