Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Förstår det! Håller verkligen tummarna för dig!
Tack, känner mig väldigt restriktiv med glädje ( mm strävar så mycket mot pluss, så är man inte glad utan bara rädd)
Första kur pergotime, 2,5 års kämpande ( missfall på graviditet direkt efter spolning
Är det någon av er som har erfarenhet av sprutor? Hur funkar dom och varför tar man dem? Samma sak med spolning, vad är syftet med dem?
Är det någon av er som har erfarenhet av sprutor? Hur funkar dom och varför tar man dem? Samma sak med spolning, vad är syftet med dem?
Fick min mens idag.... är oerhört ledsen o besviken, fattar inte varför de inte gick ja hade ju ägglossning...
orkar inte med denna besvikelsen länge. ....
Blod på pappret!!!
Varför kan det inte stanna???
Förtvivlad/ besviken/ trött/ förolämpad/ hatarmin kropp/
Ja ni om några vet alla känslor....!!!! Det suger!!!
Fick min mens idag.... är oerhört ledsen o besviken, fattar inte varför de inte gick ja hade ju ägglossning...
Blod på pappret!!!
Ingen graviditet denna månad heller. Tog ett test som var negativt, är på äl +13-14.
Helt sannslöst vad svårt det ska vara då!!
Blod på pappret!!!