• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Gweny
    Solros78 skrev 2014-11-29 09:31:31 följande:

Ingen graviditet denna månad heller. Tog ett test som var negativt, är på äl +13-14.

Helt sannslöst vad svårt det ska vara då!!

Ingen rolig trend i tråden!! Ofattbart hur svårt det ska vara.
  • monn

Bamsekram!!!

Lynnig skrev 2014-11-29 08:45:55 följande:

Blod på pappret!!!

Varför kan det inte stanna???

Förtvivlad/ besviken/ trött/ förolämpad/ hatarmin kropp/

Ja ni om några vet alla känslor....!!!! Det suger!!!

• monn

Kram!!!

sofie8702 skrev 2014-11-29 07:49:45 följande:

Fick min mens idag.... är oerhört ledsen o besviken, fattar inte varför de inte gick ja hade ju ägglossning...

orkar inte med denna besvikelsen länge. ....

• sofie8702

Kram på alla!

Fattar inte vad de e för fel. Hur länge ska man orka? man ger ju inte upp men de e så jävla påfrestande. Har kämpat i två år nu o fyra månader sen ja fick missfall o de blir fan inte lättare mår bara sämre när man tänker på vad man kunde haft....

• Gweny
    sofie8702 skrev 2014-11-29 09:55:01 följande:

Kram på alla!

Fattar inte vad de e för fel. Hur länge ska man orka? man ger ju inte upp men de e så jävla påfrestande. Har kämpat i två år nu o fyra månader sen ja fick missfall o de blir fan inte lättare mår bara sämre när man tänker på vad man kunde haft....

Undrar också hur länge man ska orka! Vet det är dumt men tänker också på vad som kunde ha varit. Om 2 månader skulle vi ha fått....om det gått bra. Blir en mörk vinter...
  • sofie8702
    Gweny skrev 2014-11-29 09:58:19 följande:

Undrar också hur länge man ska orka! Vet det är dumt men tänker också på vad som kunde ha varit. Om 2 månader skulle vi ha fått....om det gått bra. Blir en mörk vinter...

Skulle vatt tre månader för oss på min sambos födelsedag. Ja verkligen hoppas de blir ett bättre år för oss nästa år....
  • Solros78
    Gweny skrev 2014-11-29 09:35:55 följande:
    Ingen rolig trend i tråden!! Ofattbart hur svårt det ska vara. smile4.gif
    Ja jag fattar det inte! Jag har liksom blivit gravid fyra gånger (varav två då blev mf) men ändå tidigare alltså haft rätt lätt att bli gravid. Vad har liksom hänt med min kropp??
  • Gweny
    Solros78 skrev 2014-11-29 10:31:37 följande:

Ja jag fattar det inte! Jag har liksom blivit gravid fyra gånger (varav två då blev mf) men ändå tidigare alltså haft rätt lätt att bli gravid. Vad har liksom hänt med min kropp??

Jo jag har inte heller haft problem tidigare... blir så frustrerad på min kropp!!

Sofie8702>> får verkligen hoppas på ett bättre år för oss alla!!
  • Solros78

Nu ska jag köra en månad utan tabletter tänkte jag, eftersom jag kört tre i rad och fick två ägg nu den här månaden. Svårt bara attveta när äl kan förväntas då (när äl brukar komma utan pergo eller när den kommit senaste månaderna med pergo?) någon som har en aning?

• Lillyros

Å nej!!:( stor bamse kram till dig! Förstår dig fullt ut!!

Lynnig skrev 2014-11-29 08:45:55 följande:

Blod på pappret!!!

Varför kan det inte stanna???

Förtvivlad/ besviken/ trött/ förolämpad/ hatarmin kropp/

Ja ni om några vet alla känslor....!!!! Det suger!!!

Svar på tråden Pergotime start sep 2014?