Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Gjorde test idag på cd 27...tvär negativt! Så förhoppningarna är inte höga!
Tack för pepp ändå:)
Vill givetvis inte ge dig några falska förhoppningar, men när jag var på VULet så sa läkaren till mig att jag hade ett ägg som var för stort och ett som antagligen var för litet. Blev ändå gravid med tvillingar ich nu när jag varit på UL så ser de massor av äggblåsor på mina äggledare, de kallar dem t om för Pergotime ledare?!
Så kontentan av det hela, inte alltid som prover och doktorer behöver ha rätt...
Håller tummar och tår ändå för er!!!
Nu har mensen kommit, skönt! Orka liksom vara i ovissheten när kommer mens, är jag gravid..osv. Nu vet jag inte riktigt vad som kommer hända, har ju inte fått reda på hur blodprovet såg ut. Ska se om jag kan få tag på honom idag eller imorgon.
Nya tag!
Vilken kur i ordningen var det? Enkel/dubbel? Jag ska få prata med min gyn på måndag...hatar ovissheten! Känner att mensen lika väl kan komma nu (troligen ingen äl efter blodprov) så man kan börja om!
Nu har mensen kommit, skönt! Orka liksom vara i ovissheten när kommer mens, är jag gravid..osv. Nu vet jag inte riktigt vad som kommer hända, har ju inte fått reda på hur blodprovet såg ut. Ska se om jag kan få tag på honom idag eller imorgon.
Nya tag!
Har i 2 nätter inte kunnat sova för mina bröst gör så jävla ont att jag vill gråta av sömnbrist. När jag vakna háde jag rosa flytning. Nu 12 timmar senare har jag stickande smerter i tjejmagen".. Tant röd på G. . . Imorgon säkert. Så var sista tåget passerat för mig...
Uch tråkigt att läsa om negativt test och mens kommit/på g hos er.
Vi får hoppas och drömma om ett fint plus till alla i julklapp!
Uch tråkigt att läsa om negativt test och mens kommit/på g hos er.
Vi får hoppas och drömma om ett fint plus till alla i julklapp!
Känns som om någon av oss borde plussa snart! Så tråkigt med all mens som envisas med att komma! Kram till er!
Får fråga tomten:) är de någon som förtjänar det är de vi som får kämpa med allt...smärta, sorg, förtvivlan m.m år in och år ut!
Vilken kur i ordningen var det? Enkel/dubbel? Jag ska få prata med min gyn på måndag...hatar ovissheten! Känner att mensen lika väl kan komma nu (troligen ingen äl efter blodprov) så man kan börja om!
Fick svar igår iom att jag ringde, tog prov i fredags! Ja uppenbarligen funkar ju inte enkelkur...jag vill ha mera koll på att med tex vul...så jag ska ställa lite krav till nästa kur! Orkar psykiskt inte med ovissheten!
Det är en enkel kur och mitt första efter lång paus.
Jaha ok, hoppas mötet går bra. Vad är det ni ska prata om? Åh :( vad tråkigt! Hur långt efter du tog blodprovet fick du svar? Min läkare verkar spårlöst försvunnen :P Hann inte ringa idag så får väl göra det imorgon och ta ett snack.