Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Inom loppet av 30 min har gyn ringt och berättar att jag troligen inte haft nån äl...och kompisen skickar bild från ul!!!!!!
Inom loppet av 30 min har gyn ringt och berättar att jag troligen inte haft nån äl...och kompisen skickar bild från ul!!!!!!
Tack! Känns så jävla tungt just nu! Har ju bokat ivf i januari...men eftersom de kostar oss pengar vill man ju lyckas själv...
Nä men åh fy! Lider med dig dubbelt. hur kan vissa lyckas så snabbt och vi får kämpa så, suck.
Nej...hormonnivåer kanske?
Jag upplever det väldigt olika oxå!
Känner mig deprimerad...vill inte träffa kompisar...speciellt inte bästa vännen...som idag är på ul! Jag försöker verkligen bita ihop och va normal men så gråter jag när jag kommer hem ist! Jag missunnar henne inte...men är så fruktansvärt energi krävande att vara runt henne!
Är bara sura miner med min 4 åring oxå...hon känner nog av att jag inte är som jag brukar! Och jag får så dåligt samvete! Hon har nån trots period och det tar min energi...och så har jag ett service yrke! Bahh!!!!!
Älskar min dotter över allt annat...men längtan till syskon blir inte mindre för det! Spec efter allt slit i månader!
Så! De va gött:)
Tack alla, gweny och solros78 också!
Nej, jag har inte fått någon förklaring alls av gyn varför jag inte får någon ägglossning. Har massa ägg så det är inte problemet. Men de växer inte och släpper därmed inte heller. Vad vet ni andra om sprutor? Jag trodde att de bara hjälpte till när äggen inte släpper? Mina växer ju liksom inte :( funkar sprutorna i det syftet också?
Ja en månad känns verkligen som en evighet i detta sammanhang. Man blir så jäkla stressad! Fy fasiken vilken skitdag detta varit och tyvärr så blir jag mer och mer att jag inte vill umgås med mina vänner som har barn, iaf när barnen är med.. Vet att det är sjukt elakt och orättvist mot dom men jag pallar bara inte. Ingen som inte varit med om detta kan ju föreställa sig hur det känns :(
Pergotimestina, får du ägglossning av pergotime?
jag är såå otålig....
idag äl+ 13.
testlagrets stickor, ger ett svagt dubbelstreck...
* super glad* samtidigt håller jag tillbaka min glädje.. så medveten om att mycket kan hända bara denna v.
jag är såå otålig....
idag äl+ 13.
* super glad* samtidigt håller jag tillbaka min glädje.. så medveten om att mycket kan hända bara denna v.
Men grattis! Det låter ju lovande!! :)
jag är såå otålig....
idag äl+ 13.