Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Jag har ju haft ömma bröstvårtor efter äl denna månad...äl smärtor i magen och utslag på clearblue men på blodprovet var det för låga värden för att varit äl denna månaden! Förvirrande!
Jag upplever att vissa månader, speciellt typ i våras tror jag, har jag haft väldigt ömma bröst mellan äl och bim. Men andra månader inte alls (och jag vet att jag hade äl). Är inte det lite konstigt? Men jag har heller inget minne av ömma bröst när jag har plussat förr så det verkar inte vara en nödvändighet men jag undrar ändå varför det är så olika. Någon som vet?
Jag har ju haft ömma bröstvårtor efter äl denna månad...äl smärtor i magen och utslag på clearblue men på blodprovet var det för låga värden för att varit äl denna månaden! Förvirrande!
Nu har kära tant röd kommit på besök! Men jag kör en ny kur pergotime på fredag :) hoppas det tar sig nu:)
Hur går det för er andra?
Trist! Hoppas det tar sig också för dig! Jag har bim 2/12. Hoppashoppashoppas!! :)
Nu har kära tant röd kommit på besök! Men jag kör en ny kur pergotime på fredag :) hoppas det tar sig nu:)
Känns inte så hoppfullt här heller, har bim i helgen tror ja men ja känner inga symtom alls så de känns inte som de har fungerat.
Usch för denna situationen!tror ingen kan förstå!
Jag har en nära vän som stiliriserat sig, hon blev gravid bara han tittade på henne! Och hon har 1 äggledare! Hon är dock otroligt stöttande i allt detta med mig! Igår erbjöd hon mig sina ägg om det skulle bära sig så illa! Det vill jag ju inte men tyckte de va en fin gest! (Å jag grina som en tok)
Oj det lät ju verkligen förvirrande! Tom positivt ältest och ändå inte äl.
Jag hade sjukt ömma bröstvårtor precis vid äl men sen inte ömma bröst.
Tråkigt! Vilken kur var du på?
Jag har bim i helgen...men är ej hoppfull! Positivt äl test, men enligt blodproverna har jag troligen inte haft nån äl alls...:(