Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Min bästa vän är beräknad till 6/6!
Vill ge er alla här inne hopp om att det funkar att bli gravid med pergotime. Var på ultraljud igår och fick se en livlig bebis med ett fint hjärta som slog, blir ett maj/juni-barn så det blir riktigt nära dotterns 3-årsdag den 6/6.
Önskar er alla stort lycka till, er tur kommer också snart!!!
Dom säger väl att man ska testa en vecka efter bim...men vem orkar vänta ända dit?!?!
Jag är skengeavid varje månad! Ömma bröstvårtor, smärta i tjejmagen...allt!!! Svårt att inte känna efter när man väntar så:(
Min dotter testade jag på bim dagen...och förra gången blev det svagt plus efter kanske en vecka...slutade dock i ma vecka 12:/
Glömde citera dig
Ok ok då är det en vecka till suck! !!
Skulle inte förvåna mig om jag vore sken gravid Hahaha min mops tik har varit det 2 gånger så jag smittar nog henne hahahahah!!!
det är verklige omöjligt, läste ganska mycket om kvinnor som har kunna testa positivt redan innan beräknad bim....
vi får se helt enkelt antingen kommer mensen i veckan eller inte :))
Min dotter testade jag på bim dagen...och förra gången blev det svagt plus efter kanske en vecka...slutade dock i ma vecka 12:/
Ja de va tungt! När man vet att de tar tid!:(
Okej alltså en vecka till efter bim? Va synd med ma....:(
när man väl fått upp hoppet och allt slit:(
Hej allihopa:)
Nu är det exakt 2 veckor sedan jag hade ägglossning , fick positivtresultat på stickan 8/11 tog en grav sticka igår som va negativ...
Känner mig fortfarande likadan som vid ägglossning en bara det att brösten ömmar rejält nu ( innan va det ju bara bröstvårtorna) hoppas inte mensen kommer nu i dagarna :/ hur går det för er andra??
Hej allihopa:)
Nu är det exakt 2 veckor sedan jag hade ägglossning , fick positivtresultat på stickan 8/11 tog en grav sticka igår som va negativ...
Känner mig fortfarande likadan som vid ägglossning en bara det att brösten ömmar rejält nu ( innan va det ju bara bröstvårtorna) hoppas inte mensen kommer nu i dagarna :/ hur går det för er andra??
BIM på fredag. jag blir skengravid varje månad sedan vi försökte få barn. dock inte förra cykeln. ( hade tappat hopper rejält) I natt hade jag ont i mina bröst. men brukar alltid få det innan mensen. progesteron som är det hormonet som dominerar innan mensen får sitt dipp / fall... o då kommer mensen.... men är man gravid fortsätter den att vara hög så därför är kan symtomerna likna...
Tog blodprov igår på dag 24 och fick ett värde på 28 hon sa de va ägglossning men lite lågt värde men kunde bero på att ägglossningen va lite senare. vad har ert legat på? Jag hade 60 när jag blev gravid men som slutade i MA. Finns de hopp denna gången?