Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Det är konstaterat med digitalt
" gravid" 1-2 veckor
Tog påförmiddagen och veckoindikatorn kanske inte alltid ger rättvisande då, så går på att kg vet när äl var. Vilket betyget v.5(4+2)
Shit fortsätt hålla tummarna att det ska stanna. Tjatat nig till ett Vul i v,8(18/12)
Tack för tt ni finns kram
Hej tjejer!!! Vi är bäst!!! Som ni säger måste vi ta hand om oss. Mun kurator säger det att jag måste förlika mig med känslan av avundsjuka, att det är ok. Inte döma mig själv för det. Och att det inte betyder att jag inte älskar mina vänner eller är glad för dem.
Idag är jag BIM +1
Har testat tre gånger alltid samma, super svagt även som idag imorgon på morgonen. Har symtom och min känsla är den samma.... Men börjar nu tveka eftersom testerna är så svaga...
hade missat ditt inlägg och ser efteråt att du fick gravid på cb digital!
Kul! Jobbigt med service yrke vissa dagar kan jag känna!
Jag är 28 år och jobbar också som frisör och lite extra inom vården! Bestämde oss för att försöka skaffa barn i somras:) och försöker fortfarande!
Har 2 hundar en chihuahua och en mops :) bosatt i gbg;)
Min spolning gick bra idag, gjorde inte ont och det såg jättebra ut sa hon. Tyvärr såg hon inte att något ägg var på väg att släppa...
Jag fick utskrivet fler kurer med pergotime, som vi kan ta tills det är dags för IVF. Hon skickade iväg remiss för det nu. Så nu har vi en plan framför oss iallafall. Men hoppas verkligen vi kan lyckas själva innan det blir aktuellt för det.
Imorgon så kör jag igång med pergotime kur nr 2!
1a dagen imorgon..
Till er som gått på vul för att se om det blev ägglossning mm hur gjorde ni? Ringde ni till gyn eller BM?
Skulle vara bra att veta...
kanske ska försöka få ett besök ändå istället för att noja så mycket.
När besöker man i så fall , innan, under eller efter ägglossning??
Många frågor :)
Imorgon så kör jag igång med pergotime kur nr 2!
1a dagen imorgon..
Till er som gått på vul för att se om det blev ägglossning mm hur gjorde ni? Ringde ni till gyn eller BM?
Skulle vara bra att veta...
kanske ska försöka få ett besök ändå istället för att noja så mycket.
När besöker man i så fall , innan, under eller efter ägglossning??
Många frågor :)
Usch vad jobbig denna väntan är! Bim i helgen typ så nu analyserar jag varenda flytning och klämmer på brösten stup i kvarten... Vill inte förstöra den här mysiga decemberperioden med en ny besvikelse!