Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Jag är på cd dag 28. Hade ägglossning på dag 18, så rätt sent. Testade igår dum som jag är och det vart klart negativt. Jag avvaktar tills fredag tills nästa test tror jag :)
Har du testat dig? Vilken dag är du på?
Hoppas väldigt nu dock att jag ska få äl utan pergo denna månad. Sägs ju att effekten kan sitta i till månaden efter ibland. Någon som gjort uppehåll med pergo och fått äl ändå den månaden?
Verkar som vi alla ska köra IVF.
Trodde det skulle bli fler med plus här, hade hoppats att jag skulle vara en av dem. Första ivf konsultationen är nästa tisdag. Kör pergotime från imorgon. IVF försöket får bli i januari.

Har ju denna och nästa försök kvar utav pergo sen kanske det blir IVF.Hoppas vi snart plussar! Spelar ingen roll hur!
Känns som tiden går så sakta när man väntar!
Förra månaden hade jag en cykel på 28 dagar, med pergotime. Har jag inte beräknax mens idag då om det är cd28? :) haha jag har tydligen ingen koll !
Men då har du väl inte BIM än? Hoppas på plus när du testar nästa gång.
Ja de gjorde jag...men de ska ju vara bättre med en med 2 decimaler!
Ja det känns lite tråkigt men det ska gå på ett och annat sätt
Vad spännande! Önskar att jag också får göra IVF snart, läkaren har inte riktigt lovat mig det men han skulle höra med de andra läkarna om det finns möjlighet för mig att få göra det. Det känns som tabletterna inte kommer fungera för mig Har ju denna och nästa försök kvar utav pergo sen kanske det blir IVF.Ja det hoppas jag ocskå att vi alla gör =) Ja den väntan är inte rolig, då känsdet ännu mer segt när man tänker på det.
Jag har funderat på testa det här med tempning men vet inte hur det fungerar. Använde du dig av febertermometer innan du skaffade dig den nya?
Den kan väl variera? Fredag eller lördag testar jag nästa gång om inte mensen kommer :)
Brukar man inte ha en luthealfas på 14 dagar?! För då har du väl inte BIM förrän på cd 32.
Ja, det vet jag =) Har bara en med febertermometer som jag kanske ska försöka mig in på innan jag skaffar mig en riktig sådan men tänker ändå hålla kolla med ÄL test ifall jag gör något galet med tempa.
Ja de gjorde jag...men de ska ju vara bättre med en med 2 decimaler!
Har redan räknat ut att min BIM kommer säkerligen hamna kring den 1 Januari, inte säkert att det hamnar just det datumet men på ett ungefär. Försöker förbereda mig hur jag ska göra inför nyår och det lutar åt att inte dricka alkohol. Man vill ju vara på det säkra sidan, ialla fall jag 
Cd 34 idag...inte gravid på clearblue digital:(
Varför kommer inte mensen? Den kan ju lika gärna göra de nu liksom!!!!!!