• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • omarosa87

Tack tack.... hoppas att det funkar för oss/ mig. Att det ska vara så svårt att bli gravid. :(( fattar inte varför...

• Lillyros

Nej de är inge roligt iaf! Men vi kämpar på:)när började du på ny kur?

omarosa87 skrev 2014-12-05 19:50:29 följande:

Tack tack.... hoppas att det funkar för oss/ mig. Att det ska vara så svårt att bli gravid. :(( fattar inte varför...

• Juliii86
    Gweny skrev 2014-12-05 17:38:29 följande:
    Hmm, ja det låter ju faktiskt väldigt konstigt. Hoppas detta gör susen nu då.
    Tack! Det hoppas jag också att den gör Glad
    omarosa87 skrev 2014-12-05 18:10:26 följande:
    Tack :) menar du att du blev gravid på den tredje kuren?

Det är kånstigt att innan funkade pergon för dig och nu så vill den inte. Kanske nu händer det något med dubbel dosen. Hoppas :) Tror inte att du kommer att bli överstimulerad.. efter som enkel dos vill inte funka hos dig. Tror att du behöver dubbel för att väcka till kroppen. Den kanske sover nu...
    Nä inte gravid menar att jag lyckades få ÄL Glad

Ja, det låter konstigt Obestämd Hoppas det! Det borde väl säkert göra med dubbel dos GladDet har du rätt i,det är nog säkert att kroppen inte riktigt kommit igång att den behöver pusha lite. Tråkigt bara att kroppen ska bete sig så.

Håller tummarna för dig att det tar sig denna omgången! Hoppas, hoppas!

• omarosa87
    Lillyros skrev 2014-12-05 20:46:59 följande:

Nej de är inge roligt iaf! Men vi kämpar på:)när började du på ny kur?

Jag ska börja imorrn. :))
  • omarosa87
    Juliii86 skrev 2014-12-05 21:04:09 följande:

Tack! Det hoppas jag också att den gör Nä inte gravid menar att jag lyckades få ÄL

Ja, det låter konstigt Hoppas det! Det borde väl säkert göra med dubbel dos Det har du rätt i,det är nog säkert att kroppen inte riktigt kommit igång att den behöver pusha lite. Tråkigt bara att kroppen ska bete sig så.

Håller tummarna för dig att det tar sig denna omgången! Hoppas, hoppas!

Tyvärr så har kroppen ett egen vilja. Den lever sitt eget lilla liv. Men nu fan ska den göra så som jag vill. :))
  • monn

Slut på den väntan och skengraviditet, där kom mensen, bättre lycka nästa månad, nu står jag och kokar min menskopp :)

• Lillyros

Men då ligger vi ju lika!! Vad lång cykel brukar du ha? Kul, vi synkar!:):))

omarosa87 skrev 2014-12-05 21:12:02 följande:

Jag ska börja imorrn. :))

• omarosa87
    Lillyros skrev 2014-12-05 21:52:17 följande:

Men då ligger vi ju lika!! Vad lång cykel brukar du ha? Kul, vi synkar!:):))

:)) jag brukar ha 26-28 dagar. Den senaste var 28 dagars. Du då?
  • Lillyros

Brukar va runt 30-32...hade 36 nu men de berodde nog på utebliven äl förra kuren!

Är på cd 2 idag så börjar på pergo imorgon!:) sista chansen innan ivf! Håll tummarna!

omarosa87 skrev 2014-12-06 04:56:51 följande:

:)) jag brukar ha 26-28 dagar. Den senaste var 28 dagars. Du då?

• omarosa87
    Lillyros skrev 2014-12-06 08:42:12 följande:

Brukar va runt 30-32...hade 36 nu men de berodde nog på utebliven äl förra kuren!

Är på cd 2 idag så börjar på pergo imorgon!:) sista chansen innan ivf! Håll tummarna!

Får du bara 3 kurer? Varför? Jag får 6... varför det vet jag inte.
Svar på tråden Pergotime start sep 2014?