Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Tack tack.... hoppas att det funkar för oss/ mig. Att det ska vara så svårt att bli gravid. :(( fattar inte varför...
Nej de är inge roligt iaf! Men vi kämpar på:)när började du på ny kur?
Tack tack.... hoppas att det funkar för oss/ mig. Att det ska vara så svårt att bli gravid. :(( fattar inte varför...

Hoppas det! Det borde väl säkert göra med dubbel dos
Det har du rätt i,det är nog säkert att kroppen inte riktigt kommit igång att den behöver pusha lite. Tråkigt bara att kroppen ska bete sig så.Nej de är inge roligt iaf! Men vi kämpar på:)när började du på ny kur?
Tack! Det hoppas jag också att den gör Nä inte gravid menar att jag lyckades få ÄL
Ja, det låter konstigt Hoppas det! Det borde väl säkert göra med dubbel dos Det har du rätt i,det är nog säkert att kroppen inte riktigt kommit igång att den behöver pusha lite. Tråkigt bara att kroppen ska bete sig så.
Håller tummarna för dig att det tar sig denna omgången! Hoppas, hoppas!
Slut på den väntan och skengraviditet, där kom mensen, bättre lycka nästa månad, nu står jag och kokar min menskopp :)
Men då ligger vi ju lika!! Vad lång cykel brukar du ha? Kul, vi synkar!:):))
Jag ska börja imorrn. :))
Men då ligger vi ju lika!! Vad lång cykel brukar du ha? Kul, vi synkar!:):))
Brukar va runt 30-32...hade 36 nu men de berodde nog på utebliven äl förra kuren!
Är på cd 2 idag så börjar på pergo imorgon!:) sista chansen innan ivf! Håll tummarna!
:)) jag brukar ha 26-28 dagar. Den senaste var 28 dagars. Du då?
Brukar va runt 30-32...hade 36 nu men de berodde nog på utebliven äl förra kuren!
Är på cd 2 idag så börjar på pergo imorgon!:) sista chansen innan ivf! Håll tummarna!