Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Här kom mensen äntligen idag på cd 36! Nu ska jag äta sista pergo kuren!
Måste bara berätta vad apotekaren sa när jag hämtade ut dom!
-jag har recept med, sista uttaget pergotime
-ok, (han går och hämtar) så....funkar dom bra?
-(jag ler) nej de gör dom inte, men jag förstår vad du menar så nej jag reagerar inte allergiskt på dom! (Han är nu högröd i ansiktet)
-jag ber om ursäkt, lång dag!
-de är lugnt, jag bjuder på den;)
Hahaha stackarn! Snacka om att göra bort sig!
Nu tar jag nya friska tag! Och blir de inget denna månaden ser jag fram emot vad carlanderska kan göra för oss i januari!
Hejsan. Undrar om jag får hoppa in här... åt pergo första gången förra månaden. Fick äntligen ägglossning... men tyvärr så kom mensen. :(( ska börja med andra kuren imorrn... undrar hur går det för er med pergo?
Lillyros>> haha, dagens tabbe av honom.
omarosa97>> välkommen in! Jag har fått äl på mina första 3 pergo-kurer, men tyvär inte tagit sig ändå. Dock lyckas många inom 3 kurer, så hoppas du gör det.
Hejsan. Undrar om jag får hoppa in här... åt pergo första gången förra månaden. Fick äntligen ägglossning... men tyvärr så kom mensen. :(( ska börja med andra kuren imorrn... undrar hur går det för er med pergo?
hej och välkommen! =) Det är klart att du får. Vad roligt att höra att du fick ÄL men mindre kul att du fick mensen. När jag åt första gången pergotime fick jag ÄL på enkel dos och fick även alla 3 gångerna. Efter två årstid har jag återigen börjat med pergo fick jag ingen ÄL på första enkel dos, nu ska jag börja med dubbel dos och får se om jag får ÄL denna gången. Hoppas jag inte blir överstimulerad, måste erkänna att jag är lite rädd över att ta så mycket pergo =(
Välkommen! Fick oxå äl på första kuren men tyvärr ingen graviditet! Ingen äl på andra, börjar på tredje på söndag! Hoppas hoppas!