Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Cd 34 idag...inte gravid på clearblue digital:(
Varför kommer inte mensen? Den kan ju lika gärna göra de nu liksom!!!!!!
Om den inträffade så var det på cd 19-20 för då hade jag rejält ont i magen och flytningar!
Men det är ju ändå 15 dagar sedan! Hade sex på cd 19, känns ej hoppfullt!
Vilken cd hade du ägglossning? För man kan ju få senare äl med pergotime, jag hade cd 18-19 denna kur jag blev gravid så det kan ju finnas hopp fortfarande.
Men utslag på clearblue äl test en vecka innan känningarna...så egentligen vet jag inte när den inträffade om den nu gjorde de...enligt blodprovet var ju inte chanserna så stora
Om den inträffade så var det på cd 19-20 för då hade jag rejält ont i magen och flytningar!
Men det är ju ändå 15 dagar sedan! Hade sex på cd 19, känns ej hoppfullt!
Vilken dag testade du positivt på när du hade äl cd 18-19? För jag hade samma och sitter och väntar på mensen!
Vilken cd hade du ägglossning? För man kan ju få senare äl med pergotime, jag hade cd 18-19 denna kur jag blev gravid så det kan ju finnas hopp fortfarande.
På cd 32 fick jag svagt plus på sticka och på cd 33 fick jag gravid 1-2 på digitalt med eftermiddagsurin.
Tack! Alltid spännande att jämföra med andra :)
På cd 32 fick jag svagt plus på sticka och på cd 33 fick jag gravid 1-2 på digitalt med eftermiddagsurin.
Min gynekolog verkade räkna med att jag skulle få äl två månader efter, på henne lät de som om de alltis gjorde så. Två månader med pergotime och två månader utan!
Jag fick inte det iallafall,men också hört om det.
Min gynekolog verkade räkna med att jag skulle få äl två månader efter, på henne lät de som om de alltis gjorde så. Två månader med pergotime och två månader utan!