Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Någon som har fått smärtor kring äl?
Har haft super ont i typ 3dagar! Fick positivt äl test idag! Mått lite illa och vart gasig och trög i magen....kan smärtorna vara överstimulering? Får ju inget vul på enkelkuren!
Igår kväll gick smärtorna över...hoppas de var då det släppte! Myser till det idag med för säkerhet skull:)
Jag får ofta ont vid äl, sista 12-24 timmarna tokont vissa gånger.
Så kom mensen på julafton, det var väl en himla rolig julklapp, suck! Nåja, nu drar jag igång med en ny kur med pergotime, kan ju hoppas vi kan få börja nya året med ett plus.
God Jul på er tjejer!
God jul! All lycka!
Så kom mensen på julafton, det var väl en himla rolig julklapp, suck! Nåja, nu drar jag igång med en ny kur med pergotime, kan ju hoppas vi kan få börja nya året med ett plus.
God Jul på er tjejer!
Jaha, negativt test på äl +13. Jag tänker att det måste vara något som är fel när jag aldrig blir gravid, tre ägglossningar på fyra månader utan resultat. Måste prata spolning mm med min läkare nästa gång.
God Jul på er tjejer!
Nu håller vi tummarna för det nya året!Vad tråkigt för dig! Och vad tråkigt för dig också Gweny att mensen kommit :( hur går det för er andra? Min mens kom på dag 8 av provera fast jag brukar få runt 4 dagar efter avslutad kur. På lördag börjar jag med trippelkur, den 5/1 ska jag på UL igen för att se om det funkat. Idag berättade en till av en av mina bästa vänner att hon är i vecka 12. Hon grät för min skull och mådde jättedåligt, känns ju hemskt att hon ska känna så men i vanlig ordning är man både glad och ledsen på samma gång. Hade verkligen velat gå igenom en graviditet tillsammans med henne :( kämpa på allihopa.. 2015 hoppas jag blir vårt år!
Jaha, negativt test på äl +13. Jag tänker att det måste vara något som är fel när jag aldrig blir gravid, tre ägglossningar på fyra månader utan resultat. Måste prata spolning mm med min läkare nästa gång.
Hejsan. Jag har följt er ett tag nu utan att skriva men hoppar in här nu :) Jag har fått min mens idag tyvärr. Trodde faktiskt att det skulle ta sig denna andra enkelkur med pergo. Kändes så men ack vad kroppen luras :(
Jag har en kur kvar och jag är i väntans tider på att få en tid hos rmc i Malmö. Jag och min sambo har blivit utredda på en mottagning där de inte kan göra mer för oss så de har skickat remiss.. Vi är ofrivilligt barnlösa, har dock bara en äggledare kvar då jag fick opereras akut för X i aug -13 :( Vi har totalt försökt i över två och ett halvt år. Hoppas på att kunna äta pergotime fram tills vi får tid för vidare utredning. Har blivit spolad i min äggledare.. Aj aj!
God fortsättning alla kämpar!
Är på bim -5 idag. Har faktiskt helt tänkt om!!! Blev bjudna av svärfar att åka med till Thailand i mitten av feb, jag blev först svin sur då min sambo tyckte vi skulle åka! För jag har ju bokat tid till oss på carlanderska 19/1.....men sen tänkte jag det stt de kanske är en resa vi behöver!:)
Ta en paus från detta ett tag (har tärt enormt på oss)
Så min nya plan...om jag inte är gravid nu är;
Fråga gyn om en ny utredning av äggledare
3nya kurer
Resa iväg...och har de ej tagit sig ändå...så kör vi ivf till hösten!:)
Der låter som en fantastisk plan! Jag känner litegrann samma, detta tär enormt och jag behöver en paus. Thailand är härligt :)
God fortsättning alla kämpar!
Är på bim -5 idag. Har faktiskt helt tänkt om!!! Blev bjudna av svärfar att åka med till Thailand i mitten av feb, jag blev först svin sur då min sambo tyckte vi skulle åka! För jag har ju bokat tid till oss på carlanderska 19/1.....men sen tänkte jag det stt de kanske är en resa vi behöver!:)
Ta en paus från detta ett tag (har tärt enormt på oss)
Så min nya plan...om jag inte är gravid nu är;
Fråga gyn om en ny utredning av äggledare
3nya kurer
Resa iväg...och har de ej tagit sig ändå...så kör vi ivf till hösten!:)