Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Trist med mens armin..
Åh, blir också lite stressad av att inte få göra ul. Min läkare vill göra det egentligen men det finns inga tider på kliniken!
Åt iaf fjärde tabl idag har redan lite äl-flytningar. Så spännande!! :D
Tack för all stöd... Ringde min gynekolog idag... Ska börja på andra kuren med pergotime nu på torsdag. Problemet är att min man är på helgjour den helgen jag kommer att ha ägglossning. Men min gyn tror vi ska kunna få till det innan jan drar iväg på jobbet
Jag kommer inte att ta VUL eller blodprov den här gången.
Blir det tvillingar så har min dröm gått i upofyllning.
Trillingar däremot är väl inte lika kul. Men men. Just nu blir glad för vilket som.
Förresten mina menstruations blödningar är kraftiga efter pergotime. Är det vanligt ?
Uppfyllelse
Tack för all stöd... Ringde min gynekolog idag... Ska börja på andra kuren med pergotime nu på torsdag. Problemet är att min man är på helgjour den helgen jag kommer att ha ägglossning. Men min gyn tror vi ska kunna få till det innan jan drar iväg på jobbet
Trillingar däremot är väl inte lika kul. Men men. Just nu blir glad för vilket som.
Förresten mina menstruations blödningar är kraftiga efter pergotime. Är det vanligt ?
Tack för all stöd... Ringde min gynekolog idag... Ska börja på andra kuren med pergotime nu på torsdag. Problemet är att min man är på helgjour den helgen jag kommer att ha ägglossning. Men min gyn tror vi ska kunna få till det innan jan drar iväg på jobbet ![]()
Oj vilken aktivitet!
Måste bara spy ur mig....min bästa vän plussade idag...är så glad för henne men någonstans längst inne sitter det en bitter tant i mig som är så sjuk avundsjuk!!! Så tråkigt att känna så! Nu är jag sist i min vänskaps krets...vet att man inte ska tänka så men känns som alla bara glider förbi och själv står man och stampar!!!!! Väntar fortfarande på min mens (dag 33 idag) förra månaden hade jag 39 dagar! Vill ju börja min kur!!!!!!!!! Så...nu känns de lättare!:)
Åh, lillyros, minns den känslan så väl! Hoppas det är din tur snart
Tvillingar hade funkat här men trillingar, då hade jag fått panik. Det var en i min gamla pergo-tråd som fick trillingar.
Ja den känslan är inge vidare!
Jag minns när jag väl blev gravid med min dotter....att jag hade blivit glad om jag så födde ett får!!! Hahaha (förlåt) men man blir ju så tacksam:)
Varför ska vissa ha det så krångligt?
Åh, lillyros, minns den känslan så väl! Hoppas det är din tur snart
Tvillingar hade funkat här men trillingar, då hade jag fått panik. Det var en i min gamla pergo-tråd som fick trillingar.
Oj vilken aktivitet!
Måste bara spy ur mig....min bästa vän plussade idag...är så glad för henne men någonstans längst inne sitter det en bitter tant i mig som är så sjuk avundsjuk!!! Så tråkigt att känna så! Nu är jag sist i min vänskaps krets...vet att man inte ska tänka så men känns som alla bara glider förbi och själv står man och stampar!!!!! Väntar fortfarande på min mens (dag 33 idag) förra månaden hade jag 39 dagar! Vill ju börja min kur!!!!!!!!! Så...nu känns de lättare!:)
När ska du ta din Prego ? Ska du på vul eller ta blodprov den här gången?
hoppas det tar sig på min och din 2a kur nu då. ni får se till att mysa på massa innan och efter han är iväg. Jo jag känner också det att hellre tvillingar än inga barn, men nää trillingar är väl att ta i, huua.
Jag har vanliga blödningar som innan med pergo.
Om jag råkat säga nån gång hur jag känner...får man ofta till svar att "du har ju en" men längtan blir ju inte mindre! Efter snart 2 år!
Men vi får hoppas och tro de blir allas vår tur snart...oavsett om de är första andra eller tredje:)
Vet precis hur du känner! Jag har ett antal omkring mig som nu väntar den där trean jag så längtar efter.