Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Grattis!!!!
Nu tror jag att jag vågar tro på det
Själv har jag haft ont i magen idag, är gasig till tusan och haft jätte konstigt humör.. Gråtmild, arg, irriterad, trött men ändå inte långt till skratt?? Har de senaste två dagar haft stickningar i bröstvårtorna också..ont när kläder ligger emot och klåda till och från..
Men är "bara" på cd18...inte kan man känna nåt än väl? Antar att det är ren och skär inbillning. :(
Idag tog jag 5e tabletten med pergotime Haft lite små ont och nu bubblar det i nedre delen av magen. Någon som haft så?
Jag fick tydligt äl-sekret idag, sällan jag har det. Hoppas på riktig äl och vårat mys leder till jackpot.
Hej jag hoppar också in här. Har tagit min andra kur nu och är på dag 12. Blev gravid med min första men de slutade i MA tyvärr. Men hoppas de tar sig lika snabbt denna gången och att de håller hela vägen.
ok, dåså. Hoppas vi får fina plus frampå nu då. hur långa cykler har du? mina har varit väldigt långa, men nu med pergotime fick jag ner den till 32 dagar sist.
Jag använder mig inte heller av äl-tester längre, speciellt inte när det kan vara missvisande när man har PCO.
Tar bara multivitamin med folsyra och sambon tar det för män, den med mest zink i.
Jag fick tydligt äl-sekret idag, sällan jag har det. Hoppas på riktig äl och vårat mys leder till jackpot.