Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
All cred till ni som hållit på så i flera år. Jag har nu svårt att se att jag skulle orka med både det med sexet och förhoppningarna/besvikelserna. Men men bara att kämpa och inte ge upp! Hoppas hoppas att vi alla lyckas! :)
Förresten en fråga. Jag är lite osäker på mitt bim. Jag har haft en cykel på 32 dagar när jag ätit pergotime men förra månaden när jag hade uppehåll från pergo så hade jag en cykel på 37. Ska jag nu räkna med 32 eller 37? :P
Svårt! Min cykel utan pergo är i snitt 32 dagar...vart uppe på 40 dagar de senaste..är såååååå svårt detta med alla dagar! Jag ska köra äl test delux denna månaden:)
Förresten en fråga. Jag är lite osäker på mitt bim. Jag har haft en cykel på 32 dagar när jag ätit pergotime men förra månaden när jag hade uppehåll från pergo så hade jag en cykel på 37. Ska jag nu räkna med 32 eller 37? :P
Med pergo vet du väl ungefär vilken cd du har äl så plussa 14 dagar på det så får du väl fram en ungefärlig bim eller?
Ja det är ju väldigt klurigt!
Jag har inte kört på äl test denna gång så är ju inte säker på när och om jag haft det. Har iaf haft känningar som förra gången. Andra kuren hade jag äl cd 16-17.
Tack för svar iaf! Jag kör nog på kring 32 så ser vi :)
Cd 23 och fortfarande inget utslag på äl-test för mig. Däremot har jag haft värk över äggstockarna några dagar och idag fick jag väldigt tydliga äl-flytningar. Hoppas på glad gubbe idag eller imorgon + temphöjning i helgen. Vore sååå skönt om pergo kunde ge mig äl, även om det inte leder till graviditet! Fast helst får det ju gärna göra det förstås ;)
Ja verkligen klurigt att veta hur lång cykeln är, när det hoppar fram och tillbaka.
Lillyros>> lycka till nu, hoppas det hjälper.
Hej hopp! Här är en som är glad idag iallafall, proverna i tisdags visar att jag definitivt hade ÄL, hade ju ÄL flytning dag 13-14 så nu blir det till att testa! Beräknad BiM på måndag, har ont i bröstvårtor, känner mig trött och hugger i livmodern. Hoppas hoppas hoppas :)
Hej hopp! Här är en som är glad idag iallafall, proverna i tisdags visar att jag definitivt hade ÄL, hade ju ÄL flytning dag 13-14 så nu blir det till att testa! Beräknad BiM på måndag, har ont i bröstvårtor, känner mig trött och hugger i livmodern. Hoppas hoppas hoppas :)
Hjälp! Vad betyder detta (jag är ju inte van vid att det händer nånting alls) idag ungefär mitt emellan ÄL och BIM fick jag två bruna flytningsfläckar. Är ju på min första kur pergotime. Inga direkta symtom i övrigt, kanske aningen spänd igår och idag i tjejmagen. Är detta good or bad news???