Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Spännande! De är på dag 21-23?
Jag har börjat varje kur på dag 3.
Idag är jag på cd 17 längtar till blodprovet!
Nej det är verkligen jättesvårt och glädjas över andra.Alla andra lyckas direkt också och då känns det ännu värre.
Känner också så,har ju gått innan och då planerade vi inte ens såhär.Blev jätteskönt, fattar inte varför kroppen inte kan klara av det nu!?
Ok jag börjar nog på 3e:) hoppas hoppas! De brukar ta några dagar innan bitterheten lägger sig och hoppet kommer tillbaka!extra när jag fick mensen idag...både ledsamt och positivt! Man blir ju alltid besviken när den kommer men nu betyder de ju att jag kan starta med pergo! Har beställ ältest i massor! Nu jädrar;) hehe
Åh Gud jag håller med!!!! Ibland förundras jag över att man inte bryter ihop oftare!jag brukar deppa ihop på mens dagen sen bara gå vidare! Men som sagt nu betyder ju mens....pergotime!!:):) hade du barn sedan innan? (Blandar ihop alla här inne)
Håller tummarna! Ät faktiskt liite bättre än annars, just att med mensen innebär pergo nu! Dock är det ju depp såklart och jobbigt att ladda om för 1000e gången känns det som.
Spännande! De är på dag 21-23?
Ja nu håller vi alla tummar och tår!!:) men de är ju lång väntan!
Ja precis för mig blir det cd 23 :)
Va kul att du fått börja med pergo :)
Hoppas hoppas! :D
Var på VUL igen i morse efter första Pergokuren. De onormalt stora blåsorna som syntes förra veckan var iallafall borta, så eventuellt blev det ägglossning och inte cystor. Tacksam för det, alltid nåt positivt och håller tummarna att det tagit sig. Och nu blir det 2 veckor av den där jobbiga väntan, ni vet hur det är!!
Tyvärr så är jag inte så kunnig på det här. Det jag menar var att han såg små vätskefyllda blåsor men det inte var tecken på PCO, han sa inte heller att det var ett ägg på väg att släppa eller något liknande. Då undrar man ju vad annars kan det vara? Det enda han sa att jag ska ta två provera och sedan pergotime. Konstigt. Men men ska höra med honom vad han menade sist. Jag bara hoppas på att det ska ta sig för jag har snart försökt i 7 år och jag vill inget annat än ha en liten knodd och många fler :)
Lillyros>> jo jag har sen innan, men inte min sambo, vill ju så gärna dela detta med honom. När har du BIM?
kattungen>> vad bra att dem var borta, bara att vänta nu då....suck, det är man expert på. vi borde ha nära varandra, när har du BIM?
Lillyros>> jo jag har sen innan, men inte min sambo, vill ju så gärna dela detta med honom. När har du BIM?
kattungen>> vad bra att dem var borta, bara att vänta nu då....suck, det är man expert på. vi borde ha nära varandra, när har du BIM?