Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Lillyros>> åhh, det hugger verkligen till inom en när andra runt en plusar! så svårt att vara glad. Jag fasar när nästa besked kommer nära oss. Men vi måste tro att det ska bli våran tur snart!! kram
Jag känner många som fått tvillingar, inga av dem har legat i kuvös :)
Dock hoppas jag på en i taget av andra anledningar.
Jag kan tycka att längtan är lika stark nu med andra barnet men ändå lite annorlunda. Jag är i alla fall mamma redan. Men hoppas på två barn till ;)
Idag kom min mens! På dag 33 så cykeln var kortare denna månad! Detta betyder ju iaf att NU kan jag äntligen börja på min första kur!!!!!
Min gynekolog sa att jag kunde börja på cykeldag 3-5...vilken dag började ni på?
Jag känner många som fått tvillingar, inga av dem har legat i kuvös :)
Dock hoppas jag på en i taget av andra anledningar.
Jag kan tycka att längtan är lika stark nu med andra barnet men ändå lite annorlunda. Jag är i alla fall mamma redan. Men hoppas på två barn till ;)
Tjejer! Måste fråga er, när man äter Pergotime, är det lättare att inbilla sig symtom då och bli skengravid?
Har 6-7 dgr kvar till BiM (är på dag 22)men har de senaste 3 dagarna haft hemsk mensvärk både i nedre delen av magen samt i ryggslutet. Brösten ömmar så jag får ont av Bh-n, plus en obeskrivlig klåda på bröstvårtorna... Kan tillägga att jag också är totalt överkänslig för allt..
Brukar aldrig ha mensvärk så här innan iallafall...
Någon?
Tjejer! Måste fråga er, när man äter Pergotime, är det lättare att inbilla sig symtom då och bli skengravid?
Har 6-7 dgr kvar till BiM (är på dag 22)men har de senaste 3 dagarna haft hemsk mensvärk både i nedre delen av magen samt i ryggslutet. Brösten ömmar så jag får ont av Bh-n, plus en obeskrivlig klåda på bröstvårtorna... Kan tillägga att jag också är totalt överkänslig för allt..
Brukar aldrig ha mensvärk så här innan iallafall...
Någon?
Lillyros>> åhh, det hugger verkligen till inom en när andra runt en plusar! så svårt att vara glad. Jag fasar när nästa besked kommer nära oss. Men vi måste tro att det ska bli våran tur snart!! kram
Dem jag känner som fått tvillingar har inte heller legat i kuvös och fötts inom normal tid för tvillingar. Men om jag får välja, tar jag gärna en i taget med.
Jag har också barn sen innan, men konstigt nog så är längtan fruktansvärt stark för det. Mer frustrerad också, då kroppen ändå har funkat förut, och nu bara stängt av sig.
Ok jag börjar nog på 3e:) hoppas hoppas! De brukar ta några dagar innan bitterheten lägger sig och hoppet kommer tillbaka!extra när jag fick mensen idag...både ledsamt och positivt! Man blir ju alltid besviken när den kommer men nu betyder de ju att jag kan starta med pergo! Har beställ ältest i massor! Nu jädrar;) hehe
Jag åt 5-9, verkar vara vanligast när jag läst runt, men vet vissa som börjat på 3. skönt att du får komma igång med det nu, och hoppas det hjälper!
Blev snabbt gravid menar jag! Jävla autokorrekt !
Min gyn har alltid megasvårt att hitta min vänstra äggstock men till slut hittade han den nu senast och det var där jag hade fina äggblåsor.
Men 14.5 mm är väl inte dåligt beroende på vilken cd du är på.
Ok jag börjar nog på 3e:) hoppas hoppas! De brukar ta några dagar innan bitterheten lägger sig och hoppet kommer tillbaka!extra när jag fick mensen idag...både ledsamt och positivt! Man blir ju alltid besviken när den kommer men nu betyder de ju att jag kan starta med pergo! Har beställ ältest i massor! Nu jädrar;) hehe