• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Solros78
    Kattungen skrev 2014-10-02 14:49:17 följande:

Hjälp! Vad betyder detta (jag är ju inte van vid att det händer nånting alls) idag ungefär mitt emellan ÄL och BIM fick jag två bruna flytningsfläckar. Är ju på min första kur pergotime. Inga direkta symtom i övrigt, kanske aningen spänd igår och idag i tjejmagen. Är detta good or bad news???

Kan vara nidblödning, dvs att ägget fäster men jag har också haft så två gånger utan att det betytt någonting.
  • Juliii86
    Lillyros skrev 2014-10-02 06:36:59 följande:

Har just tagit min första tablett idag!!!:)

Lycka till :) Önskar att jag också fick äta mina snart :(Orkar inte vänta längreCool
    Vill du alltid ha sista ordet, talar du snart med dig själv
  • Lillyros

Tack! När ska du börja då? Åkte på en penicillin kur idag med...men förde mig för med pergotime och de var ingen fara! Pju!:)

Juliii86 skrev 2014-10-02 16:52:06 följande:

Lycka till :) Önskar att jag också fick äta mina snart :(Orkar inte vänta längre

• sofie8702

Är på cd 18 idag har inga speciella känningar men hoppas de går bra ändå. Någon annan som har ägglossning utan att känna av den? Ska boka tid till blodprov nästa vecka så får ja se om ka har haft eller inte.

• Gweny

Lillyros>> vilken tur att du kunde ta pencillinet och pergotime ihop!

sofie8702>> Jag brukar inte känna av äl i vanliga fall(dem få ggr jag haft det), men med pergo har jag känt av det rejält när det varit och fått typiskt äl-sekret.

• Lilltrollet

Kollade i min dagbok sen förra gången med pergo för snart 3 år sen och då verkar jag ha fått äl runt dag 18. Känns ganska sent eller?

• Skinny Mie

BiM -3 idag (cd24), tog mitt första grav test - det är ett svagt PLUS!!! Vågar inte riktigt tro på det, men ett plus är alltid ett plus va? Använde Clearblue Plus. Jag svettas, skrattar och gråter om vartannat just nu lol.

• KnytetsMamma

Wow, har du nån bild? Stor grattis om det är så

Skinny Mie skrev 2014-10-03 04:43:24 följande:
    BiM -3 idag (cd24), tog mitt första grav test - det är ett svagt PLUS!!! Vågar inte riktigt tro på det, men ett plus är alltid ett plus va? Använde Clearblue Plus. Jag svettas, skrattar och gråter om vartannat just nu lol.

• Skinny Mie

KnytetsMamma skrev 2014-10-03 05:27:48 följande:

Wow, har du nån bild? Stor grattis om det är så

Självklart har jag det ;)

• Snobi
    Skinny Mie skrev 2014-10-03 06:13:43 följande:

Självklart har jag det ;)

Grattis!! :)
Svar på tråden Pergotime start sep 2014?