• Lillyros

Pergotime start sep 2014?

Hej!
    Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
    Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!

• Svar på tråden Pergotime start sep 2014?
  • Gweny
    Sopan01 skrev 2014-10-14 16:16:43 följande:

Usch vad tråkigt :(

Jag är på cd 31 (av normalt sett 32). Mensvärk sen igår. Fy vad detta är jobbigt..

Börjar du ny kur pergo? Har räknat ut att jag kommer ha gäster över hela ÄL perioden nästa månad, och månaden efter det är det spolning (=sexförbud).

Ja blir 3e kuren nu, sen möte med läkaren igen. Typiskt med folk vid äl! Ni får smyga. får ni sexförbud då? Här skulle det göras nån gång mellan dag 6-12, sen kunde man mysa på igen.
  • Gweny
    ronja111 skrev 2014-10-14 18:43:03 följande:

Lider med dig Gweny

Tack ska du ha!
  • Gweny

Tack ska ni ha för trösten. Får följa er andra med spänning nu istället.

• Sophie16

Neeeeeeejjjjjj ????????????????????????????

Gweny skrev 2014-10-14 14:32:48 följande:

Var precis på toaletten och där kom menskärringen till mig....

• Sophie16

Tjejer får jag fråga en väldig privat fråga? När din man har kommit i dig o drar ut den när han är färdig. Rinner typ hälften av hans soldater ut?? Det är så irriterande. Hur undviker man det ? Nån som kan ge råd?

• Solros78
    Armin15 skrev 2014-10-14 20:31:33 följande:

Tjejer får jag fråga en väldig privat fråga? När din man har kommit i dig o drar ut den när han är färdig. Rinner typ hälften av hans soldater ut?? Det är så irriterande. Hur undviker man det ? Nån som kan ge råd?

Ja det rinner ut en del, detgör det för alla. Och påverkar inte gravidchanserna.
  • Gweny
    Armin15 skrev 2014-10-14 20:28:01 följande:

Neeeeeeejjjjjj ????????????????????????????

jadu.... vad säger man, blä!
  • Gweny
    Armin15 skrev 2014-10-14 20:31:33 följande:

Som solros säger, det blir så. Men du kan ju ligga kvar en liten stund iallafall och inte kissa direkt efteråt.
Svar på tråden Pergotime start sep 2014?