Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Usch vad tråkigt :(
Jag är på cd 31 (av normalt sett 32). Mensvärk sen igår. Fy vad detta är jobbigt..
Börjar du ny kur pergo? Har räknat ut att jag kommer ha gäster över hela ÄL perioden nästa månad, och månaden efter det är det spolning (=sexförbud).
Lider med dig Gweny
Vad tråkigt Gweny :(
Jag håller tummarna imorgon rhoddan, så himla spännande!
Tack ska ni ha för trösten. Får följa er andra med spänning nu istället.
Neeeeeeejjjjjj ????????????????????????????
Var precis på toaletten och där kom menskärringen till mig....
Tjejer får jag fråga en väldig privat fråga? När din man har kommit i dig o drar ut den när han är färdig. Rinner typ hälften av hans soldater ut?? Det är så irriterande. Hur undviker man det ? Nån som kan ge råd?
Tjejer får jag fråga en väldig privat fråga? När din man har kommit i dig o drar ut den när han är färdig. Rinner typ hälften av hans soldater ut?? Det är så irriterande. Hur undviker man det ? Nån som kan ge råd?
Neeeeeeejjjjjj ????????????????????????????