Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
solros78
vi har också sex oavsett om det inte är äl. Skulle jag nämna att ex idag har jag ÄL nu måste vi sexa, då blir det för mycket press för min sambo. Då har vi bestämt att jag inte ska nämna det och ha sex så ofta vi bara kan MEN jag vill ändå ha koll på om jag faktiskt har ÄL överhuvudtaget. Alla gör olika beroende på vad man känner sig bekväm 
Hur menar du solros? Vi har sex lika ofta oavsett äl eller inte så vi är överens om att han inte behöver veta exakt när den är :)
Hej min vänner. Nästa månad kommer vi att köra både samlag och heminsemination. I den här tråden snackar andra kvinnor om just det problemet solros nämnde - prestationsångest.
Jag kopierar in länken. Fler av kvinnorna som har blivit gravida ! www.familjeliv.se/forum/thread/69580282-gravid-pa-andra-forsoket-genom-heminsemination
Har ni frågar hojta till - jag är påläst o har testat det 2 ggr redan.
FRÅGA till er här inne som äter/ätit pergotime
Har ni fått ägglossning varje kur ?
( bekräftat av blodprov) ?
Jag har ätit 7 kurer pergotime MEN bara fått äl på 3
P.g.a av för låg dos!
Jaha, du menar så Solros. Ja, i stort sett alltid :)
Får man reda på direkt om man haft äl genom blodprov eller måste man vänta nån dag?
Får man reda på direkt om man haft äl genom blodprov eller måste man vänta nån dag?
FRÅGA till er här inne som äter/ätit pergotime
Har ni fått ägglossning varje kur ?
( bekräftat av blodprov) ?
Jag har ätit 7 kurer pergotime MEN bara fått äl på 3
P.g.a av för låg dos!
Jag tänker som du, på infertiliteten flera gånger om dagen. Det ligger liksom som en skugga över allt jag gör :(
Jag är på cd 21 idag. Han tog aldrig VUL dena gången. Sa att det teoretisk ska ske på CD 14. Jag fick "positivt ägglossning test cd 16. Den var inte lika stark som kontroll sträckan dock.. Dagen innan och 12 timmar efter var bege testerna negativt... Så vet inte om det var falskt positivt test.
Hur ofta tänker ni på er infertilitet? Det är min första morgontimme, sista kvällstanke o hinner tänka på det ett par ggr under dagen också. Är jag besatt?
Vi har aldrig lyckats hålla vårt löfte med sex varannan dag. :-/ jag skyller gärna på honom! för mig är det bara att sära o ta emot. Haha