Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Ok! Då blir det att vänta då;) det är man ju rätt bra på;)
Har stickningar i magen...lite pirr i brösten av och till...fast de har jag haft innan med! Men man hoppas ju alltid de ska vara något positivt! Känner väl efter för mycket:)
Jag lämnar blodprov på ett labb och det tar tre dagar ungefär innan läkaren kan se svaret.
Bim -3 idag och neg på testet.. Börjar tappa hoppet samtidigt som jag inte har några mens-känningar alls. Brukar ha det från bim -6 ungefär.
Kan det inte bara bli tors?! ;)
FRÅGA till er här inne som äter/ätit pergotime
Har ni fått ägglossning varje kur ?
( bekräftat av blodprov) ?
Jag har ätit 7 kurer pergotime MEN bara fått äl på 3
P.g.a av för låg dos!
Har en fundering till er alla.. Min barnmorska trodde att jag skulle få en mensliknande blödning trots att jag inte fick ägglossning sist med pergo. Vilken dag skulle ni väntat till för att se om ni fick mens naturligt? Ska ju annars ta provera, är så frustrerande att vänta. Imorgon är cd 29. Jag får väldigt sällan mens naturligt, tre gånger per år ungefär så tvivlar på att jag kommer få det naturligt nu när jag inte ens fick äl.
Helnil - Jag brukar ha 31 dagar långa pergo-cykler så hade kanske väntat 40 dagar ca
Gud va svårt det är att räkna ut allt! Har typ samma fråga, min cykel är på 32 dagar...ibland upp mot 39. Får man nu en "normal" cykellängd?
Har en vän med samma problem som du! Har du barn sen innan?
Har en fundering till er alla.. Min barnmorska trodde att jag skulle få en mensliknande blödning trots att jag inte fick ägglossning sist med pergo. Vilken dag skulle ni väntat till för att se om ni fick mens naturligt? Ska ju annars ta provera, är så frustrerande att vänta. Imorgon är cd 29. Jag får väldigt sällan mens naturligt, tre gånger per år ungefär så tvivlar på att jag kommer få det naturligt nu när jag inte ens fick äl.
Jag tänker som du, på infertiliteten flera gånger om dagen. Det ligger liksom som en skugga över allt jag gör :(
I have a kid - jag svarar också på din fråga ang symptom, det är säkert lite olika så kanske bra med fler svar. :) jag kände inget alls innan mer än lite vanlig "mensvärk". Anade absolut ingenting. Mina symptom, framförallt illamående kom runt v 6-7.