Pergotime start sep 2014?
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Hej!
Ska börja på första pergotime kur nu i sep, finns det fler som vill följas åt?
Har en flicka på 4 år...har försökt nu i två år snart att bli gravid, med ett missfall i maj 2013!
Ja...jag har ju bara ett barn att hålla reda på:)
Hoppas verkligen att vi får till de idag!
Och kanske onsdag, sen kan vi inte göra mer denna månaden!
Ska surfa runt efter lite ivf info idag...lika bea att förbereda sig! Men hoppas jag slipper!
Kul att vi synkar! Då är man inte ensam nu denna låååånga väntan fram till bim:)
Jag har också haft tokont idag men nu tror jag det släppt. Vi är synkade.
Vi försökte sex på fm men då blev vi för stressade av barnens lek så det gick bara inte. Nytt försök på em när barnen såg på tv, då gick det bättre. Sjukt jobbigt med ett öra åt barnen hela tiden.
Hej!
Tyvärr inte - jag får inga biverkningar alls av pergon (ee ja, förutom alla ägg då). Möjligtvis att jag är något mer hormonell (läs grinig) under själva ägglossningen än vad jag brukar vara :)
Kände du av jobbiga symtom,just när det var så många ägg? Jag fick inga vul vid mina kurer.
Ja...jag har ju bara ett barn att hålla reda på:)
Hoppas verkligen att vi får till de idag!
Och kanske onsdag, sen kan vi inte göra mer denna månaden!
Ska surfa runt efter lite ivf info idag...lika bea att förbereda sig! Men hoppas jag slipper!
Kul att vi synkar! Då är man inte ensam nu denna låååånga väntan fram till bim:)
Jag känner fortfarande lite idag...läste att man kan ha ont efter oxå...när ägget släppt. Så jag garderar mig:)
Jag har en privat sjukförsäkring genom mitt företag, ringde dom idag men de står ej för ivf:( får väl låna upp på huset om de nu blir ivf...men då tror jag jag går privat.
På ett sätt skulle de ca bra med ivf...jag kommer väl må som en apa under bahandlingen...men man slipper ju på tvingat sex...jag vet inte kanske tänker helt fel:/
Vi kör inget mer sex nu, det känns inte aktuellt efter det onda har släppt så då lär ju ägget ha släppt och det lever ju inte så länge.
Denna väntan. Äl i onsdags. Konstaterat med Vul att äggblåsan var " borta eller vad de ser..
När skulle ni tidigast testat kommer inte hålla ut till den 27/11 då BIM är.
Hur är era erfarenheter av graviditet efterbpergo?
Spännande! Jag har också den appen! Har du tagit ägglossningstest eller bara tempat?
Vad tror ni?
Hjärtan=sex
Sedan har jag tempat
Och så fick sambon prestations ångest idag! Får nog till de imorgon...om de behövs!
Känns mycket i magen idag...liksom öm när jag sätter mig ner för hastigt! Är de kanske idag de släpper? Åååååå!!!!
Alltså jag har fånigt ont i bröstvårtorna. De skaver mot tröjan hela tiden. Vad är det liksom? Kom typ i fredags-lördags dvs precis i samband med äl. Men aldrig upplevt det så här förut. Och det borde ju gå över nu efter äl tycker jag.
Denna väntan. Äl i onsdags. Konstaterat med Vul att äggblåsan var " borta eller vad de ser..
När skulle ni tidigast testat kommer inte hålla ut till den 27/11 då BIM är.
Hur är era erfarenheter av graviditet efterbpergo?
Min mens kom igång, hjälpte inte mina kurer pergotime. Känns verkligen hopplöst. Nu blir det spolningen om några dagar, sen samla kraft och ta nya tag, för 100e gången, känns det som.
Alltså jag har fånigt ont i bröstvårtorna. De skaver mot tröjan hela tiden. Vad är det liksom? Kom typ i fredags-lördags dvs precis i samband med äl. Men aldrig upplevt det så här förut. Och det borde ju gå över nu efter äl tycker jag.