• Anonym9998

15-20 år som nyss pluassat

Hej 

Jag är 15 år och har nyss plussat fick så många negativa svar på min förra tråd så startar e för oss mellan 15-20 år.. Skriv gärna av er här om vad ni tycker och tänker, vila graviditets symtomer ni har.. Och ställ gärna frågor och ge gärna tips :) tyckte en sådan här tråd behövdes GladGravid

• Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat
  • 17årochgravid
    Ewmacita skrev 2014-10-14 16:22:17 följande:

Hur går det för er alla och hur mår ni:)?

För mig rullar det också bara på, som det känns!

Väntar spänt på att få hem kallelsen till rutinultraljudet om ett litet tag :D vecka 17 idag!
  • Diamond98
    dalkullan95 skrev (null) följande:

Loliita: min beräknade bf är 18 maj, en dag efter dig. Så kul! Hur gammal är du? Har någon av er fått tid för ultraljud? Jag fick min tid idag och både jag och min sambo (som är pappan) längtar till ultraljudet!

Jag har fått UL tid den 25:e november :)
  • Diamond98
    loliita skrev (null) följande:
    Grattis till bebiis:) har du varit på UL och fått datumet bestämt eller är de det du själv räknat ut:p? Vad jag själv räknat ska jag ha bf 17maj men är bara i vecka 10(9+0) så har inte fått de fast ställt på ultraljud så de kommer säkert ändras:)
    Jag och min barnmorska räknade ut det. Har inte UL förens den 25:e november.
  • Diamond98

Hur många UL kommer ni få ha? Jag kommer bara få ha ett när jag är i vecka 19. Jag vill ju se den lille mer än en gång bara :(

• dalkullan95
    Diamond98 skrev 2014-10-15 15:08:07 följande:
    Jag har fått UL tid den 25:e november :)
    Gud vad kul! :D kommer du ta reda på könet eller låta det bli en överraskning? :)
  • dalkullan95
    Diamond98 skrev 2014-10-15 15:14:20 följande:

Hur många UL kommer ni få ha? Jag kommer bara få ha ett när jag är i vecka 19. Jag vill ju se den lille mer än en gång bara :(

Jag tror att det är samma för alla. Får man problem i graviditeten så blir det mer än en gång. Sen kommer ju du få se bebisen varje dag när den kommer ut :)
  • loliita

6 dagar kvar tills inskrivnongs mötet så får se när jag får UL tiden:) läängtar tills man får se den lill*:)

• Ewmacita
    Diamond98 skrev 2014-10-15 15:14:20 följande:

Jag fick två styckena UL i "början" av graviditeten för att jag var nyfiken och ville se bebisen (v.11 + v.16) har en jättetrevlig barnmorska som lät mig göra de. Sen gjorde jag även RUL i v.20 så har gjort totalt tre gånger
  • Ewmacita
    dalkullan95 skrev 2014-10-15 07:33:34 följande:
    För mig går det bra! Illamåendet börjar släppa och nu kan jag sova den största delen av natten. Börjar få större mage och gladare :D
    Härligt! snart dags att kolla på mamma kläder då?:)
  • dalkullan95
    Ewmacita skrev 2014-10-16 19:47:54 följande:
    Jag fick två styckena UL i "början" av graviditeten för att jag var nyfiken och ville se bebisen (v.11 + v.16) har en jättetrevlig barnmorska som lät mig göra de. Sen gjorde jag även RUL i v.20 så har gjort totalt tre gånger smile1.gif
    Så härligt! Fick du betala extra eller var det gratis? :)
Svar på tråden 15-20 år som nyss pluassat