• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Lg85
    TinkyWinky skrev 2014-10-08 18:30:28 följande:
    den är hemlig, det är mig du ska lägga till. heidi römer :) 
    ? Kewin 9/7-09 ? Theo 9/1-13 ? Bebis BF, 14 Juni 2015 ?
    Heidi jag addar dig. Linda gustafsson
  • Manelma
    lillafii skrev 2014-10-08 18:06:13 följande:
    Vad har du hört om mars 2013

Gruppen manelma? :) är nämligen med i den ????????
    Att det är en mkt bra facebookgrupp har en vän som är med där o pratat mkt om den. :)
  • lillafii
    Manelma skrev 2014-10-08 20:53:44 följande:
    Att det är en mkt bra facebookgrupp har en vän som är med där o pratat mkt om den. :)
    Kul :) :)
  • JosPhi

Fick åka in akut idag till gyn, det bara forsade blod och jag fick genomföra ett till ultraljud, läkaren såg bara blod i livmodern så kroppen håller på att stöta ut det.

Känns på något märkligt sätt lite bättre idag, att få vetskap om hur det ligger till. Nu kan vi börja bearbeta allting och börja prata om hur vi ska gå vidare.

Allt ser "normalt" ut nu, om det nu kan kallas för normalt när något sådant händer. Känner mig otroligt lättad, nu ska jag blöda klart, vilket kan ta ett par veckor.
    fick i alla fall med mig snygga blöjor och nättrosor hem.

Hoppas alla ni får en underbar tid, och jag önskar alla stooooor lycka!!
    Kram på er <3

• ÄlskarMina
    JosPhi skrev 2014-10-08 21:23:38 följande:

Fick åka in akut idag till gyn, det bara forsade blod och jag fick genomföra ett till ultraljud, läkaren såg bara blod i livmodern så kroppen håller på att stöta ut det.

Känns på något märkligt sätt lite bättre idag, att få vetskap om hur det ligger till. Nu kan vi börja bearbeta allting och börja prata om hur vi ska gå vidare.

Allt ser "normalt" ut nu, om det nu kan kallas för normalt när något sådant händer. Känner mig otroligt lättad, nu ska jag blöda klart, vilket kan ta ett par veckor.

Kram på er <3

stor kram!! beklagar så mkt Gråter
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10*.¸¸.·*¨`·
  • Fiiaaa

Kram på er <3

Å nej! Beklagar och stor styrkekram. Mitt mf i våras började också i v 9, första gången jag var in såg de ett litet frö i rätt storlek med tickande hjärta, blev helt överlycklig men sen bara fortsatte det att blöda och några dagar senare var missfallet ett faktum. Vet precis vad du går igenom nu. Så jobbigt och jag var väldigt nere ett tag, det måste man få vara. Men det blir bättre <3

nu är jag gravid igen i v 7, och oj vad orolig jag kommer vara i v 9, j-a skitvecka!! Stor kram igen!!
  • micra

Kram på er <3

Åh vad tråkigt!! :( Beklagar verkligen, vet hur det känns. Förstår känslan av att det ändå är skönt att veta, man har ju alltid lite hopp kvar tills det är bevisat. Hoppas att allt går bra nu och att du snart är gravid igen om det är vad ni önskar. Kram!
  • NICU

Det sägs att var 4:e graviditet slutar i missfall, jag håller mina tummar hårt för er alla och skickar kramar till de som det inte går vägen för <3 Läser här ovan att det skett idag <3 Kram!!

Jag äter folsyra sen några månader tillbaka, och kommer att äta hela graviditeten.

Jobbar som barnsjuksköterska med för tidigt födda barn och sjuka nyfödda :)

Vad var det mer man frågade om.... just det Facebookgruppen? Är den hemlig-hemlig så att ingen kan se att man går med i den? ;) Och kommer den att fortsätta att vara det? Tänkte så att man inte går med och sen ändras inställningarna och så kan man bli "avslöjad"? ;)

• Gizza

Vad tråkigt JosPhi! :(

Hoppas ni snart får ett nytt plus på stickan och kommer tillbaka!

Kram!

Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530
  • Nolan

Kram på er <3

Jag beklagar verkligen! Men förstår vad du menar med att det känns "bättre". Stort lycka till framöver! Kram
    Lillprinsen 2012-12-12