• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Fläderpärlan

Här kommer länk till bilden eftersom jag inte kan lägga upp en bild i tråden, vad tror ni, vad har ni för erfarenheter? Det här är första gången jag är gravid... imgi.se/image.php

Fläderpärlan skrev 2014-10-09 08:48:08 följande:

Hej igen... Idag är jag hemma från jobbet, mår då himla dåligt psykiskt och kan inte njuta av min graviditet... Analyserar mina test hela tiden och läser runt på nätet... Borde de inte bli starkare från dag till dag? Jag lägger upp en bild där de ligger i ordning... Tog ett clearblue imorse också... Men hur ser dina streck ut, är de lika starka? Vilken vecka är du i nu? Jag är i vecka 4+5 om jag har räknat rätt, borde de inte vara lika starka då? Vekar så på alla andras test!

• skorstenen
    Fläderpärlan skrev 2014-10-09 08:50:12 följande:

Här kommer länk till bilden eftersom jag inte kan lägga upp en bild i tråden, vad tror ni, vad har ni för erfarenheter? Det här är första gången jag är gravid... imgi.se/image.php

Tycker d ser jätte fint ut! :)

Du har absolut inget att oroa dig för :)
  • dstrl
    Fläderpärlan skrev 2014-10-09 08:50:12 följande:

Jag tycker dina test ser otroligt starka ut :) Mina test jag gjorde som ej var CB:s digitala hade suuuupersvaga streck, så det är så himla olika :) Grattis till plusset!
  • tove78
    TinkyWinky skrev 2014-10-07 21:48:23 följande:
    som jag skrev ovan så finns det även nu en grupp för alla från hela sverige med :) 
    Hej, har lagt till dig på fb heter Tove Höglund :)
  • MaHo89

Åh igår mådde jag bra hela dagen typ. Lite dåligt på kvällen. Men idag! Har mått dåligt sen jag vaknade :( beror nog på förkylningen också :/

• vincere

Fläderpärlan: dina test är starkt positiva. Sluta nu testa och försök njuta istället :) med mitt andra barn syntes knappt plusset. Men sen med veckoindikator så blev det 2-3 veckor. Så det är så olika :)

• Jadu

Måste fråga, ni med illamående, hur löser ni de på jobbet? Sjukt jobbigt och ingen som vet att jag är gravid. Förra grav hade jag inga som helst problem med illamående

• MaHo89

Nu går jag skola men förra grav jobbade jag, blev sjukskriven då det blev för jobbigt att vara i hemtjänsten (alla odörer, toaletter, pottor mm) höll på att kräkas nästan över vårdtagarna ibland och det blir ju ovärdigt för både dem och mig :/ var sjukskriven några veckor

• Gizza

Jag har ju lagt in mina test förut, mem här kommer de igen.

Första är från 3+3, sista 6+3.

Dotter 130208 Lillasyskon BF 150530