• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • stayyoung
    Diamant skrev 2014-11-10 19:12:19 följande:
    Hon fixar nog så fort hon ser detta, hon har mått dåligt en del så har nog inte varit online mycket på FL på senaste. 
    På FB hittar ni inte den eftersom den är hemlig :) 
    Skriv annars ett meddelande direkt till henne, hon har skrivit för några sidor sen i denna tråden så då får ni ju en länk till hennes FL-sida och kan skriva meddelande! :) 
    Vad heter hon här då? För det finns ingen TwinkyWinky som nämns i toppinlägget.
  • Lokattis
    SofieLo skrev 2014-11-10 18:59:33 följande:

Hej på er :) ! Vill gärna hänga med er här :) ! Plussade i lördags, mycket oväntat efter att vi snart skulle köra igång med syskonförsök inom ivf, sonen på 5,5 år är ivf-barn. Men efter att mensen dröjt runt 7 veckor tog jag som sagt ett test, och där stod det GRAVID :D . Ska på ett tidigt ul om 3 veckor vilket känns skönt, inskrivning i slutet av denna månaden på mvc. Känner massor av "mensvärk" och stickningar, och illamående kommer och går. Har varit väldigt trött och växlande i humöret speciellt den senaste månaden, och VÄLDIGT lättrörd. /Sofie

Grattis!
  • Liiten
    Alvolina skrev 2014-11-10 18:24:35 följande:

Känns som att ni är så himla långt före :/ är det vara jag som är i v.8?

Nej då du är inte ensam :) Jag är i vecka 9 (8+6) :) Det finns massor som är kortare gången med om man tittar på BF listan :)
  • vikarien

Jag har precis gått in i vecka 9, så 8+1 här BF 20/6 så sillen kanske hinner slinka ner innan det är dags :-P
  • Iida01
    Diamant skrev 2014-11-10 19:12:19 följande:
    Hon fixar nog så fort hon ser detta, hon har mått dåligt en del så har nog inte varit online mycket på FL på senaste. 
    På FB hittar ni inte den eftersom den är hemlig :) 
    Skriv annars ett meddelande direkt till henne, hon har skrivit för några sidor sen i denna tråden så då får ni ju en länk till hennes FL-sida och kan skriva meddelande! :) 

Okej! Nej vet att gruppen är hemlig :) men var några personer som skrev att man kunde lägga till dem som vän så bjöd de in men jag hittade inte dem heller.
    Men försöker hitta henne här då :) 

• cher82

Är också i v.8 (7+1)
  • Manelma

Hade visst felstavat! Synd ingen märkte innan. Har bifogat ny kommentar och skrivit in rätta namnet samt hennes profillänk så man snabbt hittar henne. Tack för notisen! 

• Nolan

Idag fick vi se vårt älskade lilla pyre! En livlig liten krabat. V11+1, så stämde med bms beräkningar, dock lite liten för att kunna göra kub så får komma tillbaka om 2 v. Jag kommer inte ihåg vem jag diskuterade kub med som var lite orolig för att hon fått en sen tid, tror inte du behöver oroa dig! Jag hade fått en lite tidig. :)

Lillprinsen 2012-12-12