• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • fru noren
    Gummsan skrev 2014-11-17 16:52:03 följande:
    Drick bleutsaft eller va de heter ist. Är de ända som funkar för min mage. Smakar skit dock
    Tack, jag ska prova det! Bryr mig inte om det smakar illa... Så länge det hjälper ;)
  • Hilda07
    fru noren skrev 2014-11-17 17:13:10 följande:
    Tack, jag ska prova det! Bryr mig inte om det smakar illa... Så länge det hjälper ;)
    Jag tål inte heller järntabletter men köpte hem Ferronol som smakar bättre än Blutsaft och innehåller mer järn också tror jag. Sen får vi se om det räcker...antagligen inte eftersom järntabletterna har 100 mg i sig.
  • Olga89

Alltså nuuuu har jag så fruktansvärt ont i ryggen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det smög sig på runt lunchtid, nu är det helt olidligt. Har aldrig haft ryggproblem! Det är verkligen hela ryggen som är drabbad, även nacke! Var visserligen första dagen på jobbet efter en lång sjukskrivning, så jag är lite ovan att sitta framför en dator i 9 h. Men man blir ju orolig! Någon annan med ryggproblem?

• Hilda07
    knaappeen skrev 2014-11-17 18:44:00 följande:

Jag drar mig tillbaka... Konstaterat MA idag.

Åh nej vad ledsamt att höra :(