• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Fiiaaa

V 13 imorgon och mitt illamående är mycket bättre! Endast lite lätt på morgnarna nu, plus nån enstaka attack då och då. Och jag mådde skit och kräktes varje dag runt v 9. Så ja, här verkar det stämma att det släpper runt v 12-13 :)

• vikarien

Vecka 10 idag! Nu får tiden gärna gå lite fortare Börjar iofs jobba igen imorgon efter 3 veckor hemma så då kanske det springer på lite

• Alvolina

I vilken vecka är det möjligt att lyssna på hjärtljuden med en doppler? Har för mig att någon redan hade gjort det här:)

• Liiinis
    carolinheiner skrev 2014-11-15 10:43:06 följande:

Hahah så lika dom är! :) sambon fråga om du hade snott vår;)

Haha! Ja, det kan man nästan tro :P väldigt lika! :)
  • aj 378
    Alvolina skrev 2014-11-16 11:39:21 följande:

I vilken vecka är det möjligt att lyssna på hjärtljuden med en doppler? Har för mig att någon redan hade gjort det här:)

I v. 9+5 hörde jag ????
  • Vixis

Fick missfall inatt, kommer därför inte längre följa denna tråden ????

• Ettplusettlikamedtre
    Vixis skrev 2014-11-16 16:21:47 följande:

Ursh, beklagar verkligen.. Ta hand om varann!
  • ÄlskarMina
    Vixis skrev 2014-11-16 16:21:47 följande:

Åh, beklagar så mkt!! <3
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10, "Grynet" bf juni-15*.¸¸.·*¨`·
  • ÄlskarMina
    Alvolina skrev 2014-11-16 11:39:21 följande:

Jag lyssnade häromdagen v.9+3. <3. Precis ovanför blygdbenet nästan där behåringen börjar. Väldigt tydligt hörs det.
    ·¨`*·.¸¸.*Nova -04, Arvid -10, "Grynet" bf juni-15*.¸¸.·*¨`·
  • Olga89

Jaha...då var man påväg till jobbet igen för första gången efter nästan 1 månads sjukskrivning. Känns extremt tungt. Ännu bättre blir det ju nu när jag har ont i precis hela kroppen, är trött som en zombie, och precis har dragit på mig en förkylning! Så, nu har jag fått gnälla lite!