• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Fröken1987

Bara timmar kvar till UL! Vill känna mig glad men känns förjävligt om man får säga så:/ Vill att detta Pyre ska stanna!!

Håll tummarna kära ni:)

• Mla

Här blir inget fören rul någon gång i februari.

Ettplusettlikamedtre skrev 2014-11-19 21:32:50 följande:

Det är första gången för oss oxå, vi väntar första. Meeeen man får försöka även om de är svårt, att tänka possetivt! Har ni ul ellr kub snart? :)

• Liiinis
    Fröken1987 skrev 2014-11-20 06:30:54 följande:

Bara timmar kvar till UL! Vill känna mig glad men känns förjävligt om man får säga så:/ Vill att detta Pyre ska stanna!!

Håll tummarna kära ni:)

Känner igen känslan! Denna jobbiga oro. Min tur ikväll så det blir en lång dags väntan.

Håller tummarna för oss båda! :)
  • Baby Doll

Hej tjejer!
    Var på KUB test i måndags och allt såg bra ut, så på samma dag berättade vi för familj

Jag hoppar dock av tråden här, fick BF 27/5     Önskar er all lycka till!

Här är de lyckliga syskonen

www.mybabydolls.se
    6 småttingar och en på väg

• carolinheiner
    Baby Doll skrev 2014-11-20 11:25:07 följande:

Hej tjejer!
    Var på KUB test i måndags och allt såg bra ut, så på samma dag berättade vi för familj smile1.gif

Jag hoppar dock av tråden här, fick BF 27/5 smile1.gif     Önskar er all lycka till!

Här är de lyckliga syskonen smile1.gif

www.mybabydolls.se
    6 småttingar och en på väg smile5.gif

Jag har bf 30/5 men ja e kvar :)
  • Fröken1987

[quote=74370547][quote-nick]Liiinis skrev 2014-11-20 10:39:09 följande:[/quote-nick]Känner igen känslan! Denna jobbiga oro. Min tur ikväll så det blir en lång dags väntan.

Håller tummarna för oss båda! :)[/

Vi såg en 6 cm lång krabat som sprattlade runt och hade sig:) total lycka!!<3

Så nu håller vi tummarna för dig:)

• Teolinda

Hej! Tänkte höra om någon börjat fundera på gravidförsäkring än? Eller ni som haft barn tidigare, hade ni försäkring och vilken i så fall? Räcker det med en gratis variant eller bör man satsa på de med tillägg??:)