• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • Limpan nr2

Förlåt om jag krånglar men kan någon hjälpa mig att ändra bf-datumet till 14/6. Vore jättesnällt!!

• skorstenen

Tja

Hur mår alla juni preggos idag?

Jag har molvärk som kommer o går. Försöker se det positivt. Det växer!! ????

• Gozzan
    skorstenen skrev 2014-10-05 14:12:48 följande:

Tja

Hur mår alla juni preggos idag?

Jag har molvärk som kommer o går. Försöker se det positivt. Det växer!! ????

Man mår som man förtjänar :D jag mår i vanlig ordning riktigt dåligt.

Jag tycker att du borde våga ta ett digitalt
  • micra
    skorstenen skrev 2014-10-05 14:22:49 följande:

När vågar man ta Ett digitalt?

phpAU1hoR29036.jpg

I morgon med morgonurin. :)
  • micra
    MaHo89 skrev 2014-10-05 09:25:56 följande:

Mina symptom verkar försvinna :'(

Mådde väldigt illa när jag väntade sonen och har haft lätt illamående i två veckor men nu är det som bortblåst. Skönt att slippa må illa men med min historia så blir jag ju såklart orolig! Har endast lite ömma bröstvårtor. :/

Vilken vecka är du i?

Det är ju inget ovanligt att symptomen kommer och går i början men om du är väldigt orolig så kontakta din bm för att få göra ett vul. Då kan du ju om inte annat lägga oron åt sidan. Allt är säkert som det ska! :)
  • lyckobubblor

Det här med symtom funderar jag på om en del är i huvet. Plussade igår och direkt efter fick jag en del känningar. ???? Eller så är det att man känner efter oxå. Men nu har jag däremot stickningar i tjejmagen så mycket att det hade jag iaf känt utan att ha plussat.

Sen sa maken idag:"aha, nu förstår varit du gråtit ännu mer än vanligt sista tiden" Har varit extremt reklamfilmer, musik och allt möjligt. ????????????

• lyckobubblor

Jag testade förresten att fylla på BF-listan men det funkade inte från mobilen. Om någon ändå ska ändra eller lägga till så kanske ni kan lägga till mig oxå.

BF 11 juni, 35 år, andra barnet, Stockholm (Nacka)

Svar på tråden BF Juni 2015