• Manelma

BF Juni 2015

Hej! 

Denna tråd är skapad för alla er som väntar bebis i juni 2015. Här kan vi följas åt igenom alla faser av graviditeten. Alla är välkomna! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-10-23 08:33
    Lägger till länken för bildtråden in och lägg ut bilder på era magar!! :)

www.familjeliv.se/forum/thread/74195852-bild-forum-for-bf-juni-2015

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:07
    Tack vare duktiga Millie finns det nu en tråd för BF-listan som kommer att uppdateras just där, den kan alla ni som vill vara med i tråden skriva in sig i samt också ändra och uppdatera allt eftersom alla får mer exakta BF-datum.

Det finns också en Facebookgrupp som TwinkyWinky har skapat för alla som väntar bebis i maj - juni 2015, är du intresserad av att ansluta till gruppen kontakta då TwinkyWinky så hjälper hon dig in. Gruppen är hemlig och det innebär att ingen utanför gruppen kan läsa vad som skrivs eller se vilka som ingår i gruppen utanför den. Välkomna att ansluta!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-05 22:08
    Adressen till BF- listan : www.familjeliv.se/forum/thread/74291023-bf-listan-for-traden-bf-juni-2015/1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-11-10 20:29
    Korrigerad stavning på personen att kontakta vid inträde till Facebookgruppen.
    TinkyWinky heter hon så klart och inget annat.
    Bifogar också länk till hennes profil. www.familjeliv.se/user/presentation/view/tinkywinky
    DMa henne för att komma med.
  • Svar på tråden BF Juni 2015
  • carolinheiner
    Manelma skrev 2014-10-05 11:40:53 följande:
    Cigaretter? Röker du?
    Inte nu iaf:p gjorde de innan ja plussade.. Ciggen va till min syster ;)
  • Nhv
    skorstenen skrev 2014-10-05 14:12:48 följande:

Tja

Hur mår alla juni preggos idag?

Jag har molvärk som kommer o går. Försöker se det positivt. Det växer!! ????

Jag är i v6 nu (5+4) och mår sisådär. Illamående till o från, och har samma känsla som en extrem mensvärk. Ibland känns vissa stickningar rent förjävligt. Har haft ont konstant i 2 dygn nu. Väääldigt drygt! Hoppas de inte är nått dåligt när man har så ont :/ Har ialf inskrivning hos bm på fredag oxå.
  • Kicki1310

Någon mer som blivit mer virrig/tankspridd? ?

Känner mig inte med i matchen alls. Jobbar idag och satte ihop diskmaskinen helt fel så arbetskollegorna undra hur det stod till egentligen....????

• lyckobubblor
    Kicki1310 skrev 2014-10-05 16:34:22 följande:

Någon mer som blivit mer virrig/tankspridd? ?

Känner mig inte med i matchen alls. Jobbar idag och satte ihop diskmaskinen helt fel så arbetskollegorna undra hur det stod till egentligen....????

Samma här, stannade bilen hemma igår och gick bara ur. Motorn var fortfarande igång, tur att jag kom på det när jag inte hittade nyckeln att låsa med...
  • Kicki1310
    lyckobubblor skrev 2014-10-05 16:46:18 följande:

Samma här, stannade bilen hemma igår och gick bara ur. Motorn var fortfarande igång, tur att jag kom på det när jag inte hittade nyckeln att låsa med...

Haha! Ja herregud!! Kommer på mig själv när jag körde bil förut att nu måste jag fokusera på att köra!!

Ingen koll på nåt..???????? Glömde nycklarna i dörren häromdagen.
  • lyckobubblor
    Kicki1310 skrev 2014-10-05 16:53:45 följande:
    Haha! Ja herregud!! Kommer på mig själv när jag körde bil förut att nu måste jag fokusera på att köra!!

Ingen koll på nåt..???????? Glömde nycklarna i dörren häromdagen.
    Ja, hur ska det här sluta?? ????
  • Sinilam

Gud är så orolig.. har fått ljusbruna flytningar och är så rädd nu.. har inte ont eller så! Fick missfall i Juni så blir så rädd men det missfallet startade med snärta men behöver ju inte vara samma :( blir att åka till gyn akuten imorgon..

• Fiiaaa
    Sinilam skrev 2014-10-05 17:05:28 följande:

Gud är så orolig.. har fått ljusbruna flytningar och är så rädd nu.. har inte ont eller så! Fick missfall i Juni så blir så rädd men det missfallet startade med snärta men behöver ju inte vara samma :( blir att åka till gyn akuten imorgon..

Å vad jobbigt <3 men så länge det bara är ljusbruna flytningar tror jag inte du behöver oroa sönder dig. Jag hade så i förra graviditeten, som tyvärr slutade i missfall tre veckor senare, men gyn trodde inte att det hade med flytningarna att göra, embryot hade dessutom utvecklats som det skulle under de veckorna. När missfallet satte igång så var det rött blod, stor skillnad! Håller alla tummar jag kan iaf, vet hur jobbigt det är och hur mycket man oroar sig <3
  • Wilbes

Jag har lite illamående, svullen, och hungern uteblir helt... små smärtor i magen och så har jag ont i ryggen av njurstenar.. men men fantastiskt med de lilla liv som växer :)

• skorstenen
    Sinilam skrev 2014-10-05 17:05:28 följande:

Förstår att oron kommer krypande. Försök istället tänka på att bruna flytningar är vanligt. Med min andra som hade jag störtblödning i vecka 13. Han är snart 4 år.
Svar på tråden BF Juni 2015