• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • MmVb
    nygift skrev 2015-02-02 19:31:31 följande:
    Härligt grattis o välkommen :)
    Tack snälla =) 
  • VB52015
    Missyk skrev 2015-02-02 20:36:47 följande:

VB jösses, vilken historia. Va bra att den slutade lyckligt med 2 friska barn :) Härligt att du får ett planerat snitt denna gången! Så du kan slappna av. Denna sjukvården alltså jisses.. Jag fick kämpa i veckor för att få ett KS till min dotter, de ville absolut att hon skulle födas i säte, tur jag hade mannen med mig som satte ner foten. Nu är det Ju inte i närheten av din historia, men jag vill bra påpeka sjukvården.. Heja alla mammor spm får stå ut med så mkt!!

Visst är det sjukt. Och att föda i säte är ju inget som rekommenderas liksom....nä sjukvården alltså! Skönt det gick bra för dig/Er med!! Gillar lyckliga slut <3
    2007-08 | 2013-06 | 2015-07
  • Kelsson1

Whizzer: Härligt med lyckat RUL bakom sig och stort grattis till besked om liten prinsessa

• hemligönskan

Mitt humör har börjat påverkas nu känner jag. Väldigt känslig och blir lätt sur(håller det dock inom mig) och blir väldigt lätt ledsen.  Undra hur det här ska gå :p så lång tid kvar!!

• nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-03 07:50:56 följande:

Mitt humör har börjat påverkas nu känner jag. Väldigt känslig och blir lätt sur(håller det dock inom mig) och blir väldigt lätt ledsen.  Undra hur det här ska gå :p så lång tid kvar!!

Haha sån har jag varit sen typ vecka 5 hihi o värre blir de igår grät jag för minsta lilla :p
  • Missyk

Här är en till som gråter för minsta lilla, men i smyg ;) dessa hormoner, härligt!

Börjat få uppstötningar med, usch mindre härligt.

En fråga, hur mkt har ni gått upp i vikt nu , och vilken vecka är ni i?:)

• nygift
    Missyk skrev 2015-02-03 14:51:32 följande:

Här är en till som gråter för minsta lilla, men i smyg ;) dessa hormoner, härligt!

Börjat få uppstötningar med, usch mindre härligt.

En fråga, hur mkt har ni gått upp i vikt nu , och vilken vecka är ni i?:)

Hatar också uppstötningar men lider mest av halsbränns hah.

Sist jag vägde mig så stod hemma vågen på minus 6 kg och då var jag i vecka 20 så nu vecka 21 vet jag inte riktigt ska antagligen till BM nästa vecka o då kommer jag väga mig eller om jag göe de imorgon vi får se min våg stämmer inte riktigt med bms
  • LillyAdelia

Sådärja, rul avklarat! Allt gick bra och ungen rörde sig så mycket att undersökningen tog dubbelt så lång tid som planerat :) liten tokis.

Upp 7 kg i v 19+0. Får se hur det går överstyr senare!

• nygift
    LillyAdelia skrev 2015-02-03 19:41:14 följande:

Sådärja, rul avklarat! Allt gick bra och ungen rörde sig så mycket att undersökningen tog dubbelt så lång tid som planerat :) liten tokis.

Upp 7 kg i v 19+0. Får se hur det går överstyr senare!

Härligt :) kul då fick du se den lille längre tid hihi

Imorgon kl 11 är de dags för oss igen :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015