• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 20:03:31 följande:

Vi har tid halv elva imorgon, är lite smånervös. Vill inte att något ska vara fel!

Spännande en halv timme före oss :) berätta hur de går men tror de kommer gå super :)
  • Ellonbellon
    nygift skrev 2015-02-03 20:06:57 följande:
    Spännande en halv timme före oss :) berätta hur de går men tror de kommer gå super :)
    Absolut... hoppas det går bra för er också! Jag tror det kommer gå bra men lite nervös ändå. :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 20:19:38 följande:

Absolut... hoppas det går bra för er också! Jag tror det kommer gå bra men lite nervös ändå. :)

Klart de kommer gå bra :) min son sparkar för fullt där inne o allt såg bra ut på förra rul så jag är inte orolig alls bara så glad o få se han igen :)
  • cher82

Åh jag som måste vänta heeeela dagen då mitt rul är först 17.30!!!

• nygift
    cher82 skrev 2015-02-03 21:00:21 följande:

Åh jag som måste vänta heeeela dagen då mitt rul är först 17.30!!!

Åh så sent stackare
  • Ellonbellon

Är glad att ha så tidigt. har ju inte sett liten sen vecka 9 så vet ju inte så mycket mer än att hjärtat slår och den sparkar en hel del

• nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 22:03:32 följande:

Är glad att ha så tidigt. har ju inte sett liten sen vecka 9 så vet ju inte så mycket mer än att hjärtat slår och den sparkar en hel del

Förstår de en bra start på dagen o få se sin lilla :) lyckorus hela dagen :)
  • Ellonbellon

Ja, ska bli väldigt skönt och härligt. Ska bara sova en natt så är det bara en timma på jobb innan det är dags. är spänd på att veta om det blir en pojke eller flicka också

• nygift
    Ellonbellon skrev 2015-02-03 22:45:49 följande:

Ja, ska bli väldigt skönt och härligt. Ska bara sova en natt så är det bara en timma på jobb innan det är dags. är spänd på att veta om det blir en pojke eller flicka också

Berätta sen :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015