• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-30 21:04:23 följande:

nygift, jag har haft halsbränna sedan förra veckan. sen har jag jätteont i brösten!

Skönt att man inte är ensam om vissa symptom IAF har också börjat få sjukt ont i bröstvårtorna igen gick över i flera veckor sen har de börja klia
  • nygift
    Stokke skrev 2014-12-30 21:06:14 följande:

Gud vilken lättnad ! Min energi är påväg tillbaka. Efter 13 veckor av konstant trötthet. Jag är så glad.

Åh vad skönt min börjar försvinna igen sjukt trött redan vid åtta på kvällarna. O så måste jag alltid upp o kissa på nätterna hah
  • Nika10

Idag började mitt illamående! Blä! Hoppas det bara är tillfälligt! Hade inget alls med dottern -11. Gick in i v 7 igår. Har bokat tidigt u ljud i slutet av jan. Längtar!!! :)

• tjugofemton

Jag är nog i någon spökvecka just nu, är i v 11 (10+0). Har som inga symptom.. lite tröttare och flytningar, men det är det enda ;)

• nygift

Mysigt med ultraljud :) jag ska göra ett i mitten av januari :)

Har också haft spökveckor o de är inte roliga har för mig att spökveckorna kan vara runt den veckan

• L och K
    LillyAdelia skrev 2014-12-29 20:17:12 följande:

Förlåt, såg nu att det är om en månad :)

Ingen fara :)  jaha där ser man får se om min ändras eller inte. När ska du på Ul?
  • fialillan

Var på ultraljud i måndags och fick se en vild liten bebis som hade gymnastik och avslutade med att suga på tummen. Tyvärr så har vi räknat fel lr så är bebisen väldigt liten (men frisk) så vi ska få göra ett nytt om 20 dagar :) mysigt !

Så isf vecka19 så är vi i vecka 16.

Gott nytt på er alla! Nästa år är vårat år!

• Stokke
    nygift skrev 2014-12-30 21:20:34 följande:
    Åh vad skönt min börjar försvinna igen sjukt trött redan vid åtta på kvällarna. O så måste jag alltid upp o kissa på nätterna hah
    Just tosbesöken på nätterna har blivit värre ;)

Men tröttheten försvann.
  • Rosen
    nygift skrev 2014-12-30 21:18:06 följande:

Haha man vänjer sig väl lagom tills man ska klämma ut ungen haha

Haha påminn mig inte! Jag är så rädd för att föda! Ska be barnmorskan om all smärtlindring som finns och typ säga "bedöva mig från topp till tå!"
  • Linnean 83
    Nika10 skrev 2014-12-23 20:50:36 följande:

Välkommen!

Hoppas det är en bra dag imon så du kanske inte är så illamående :/ hehe!

Vart gjorde du u ljud? Privat eller hos din bm? Nyfiken, för jag vill göra ett tidigt u ljud för och se så allt är ok.

God jul alla tjejer!!!!

Hej och tack

Jag har en lite komplicerad sjukdomshistoria som gör att jag fick tid för UL på sjukhuset redan i v9.
Svar på tråden Sommarbebisar 2015