• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift

Vecka 17,idag helt underbart o snart är 2015,här längtar massa

• Kelsson1

Nygift: Så jobbigt att du ska må illa nu, hoppas det går över snart.

Emgi: Välkommen, är också från Stockholm

• nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-29 10:19:45 följande:

Det går i vågor

Hur mår ni alla där ute? :)
  • Ellonbellon

Tror jag kände bebisen igår, men det känns så tidigt. Det  bubblade nere i magen, men inte som tarmar eller så, bara lite... jag vet inte, kolsyrat bubbel, väldigt koncentrerat nere till höger i magen, strax ovanför blygdbenet. Och ganska "lätt", hade det inte varit för att jag satt och tänkte på det och bara hade det lugnt omkring mig, så hade jag aldrig noterat det.

Tror det var bebisen och tänker i alla fall tänka att det var det, även om jag också tror det är alldeles för tidigt! (12+3). Har i alla fall aldrig känt en sådan känsla :)

• hemligönskan

Hej! Har varit borta ett tag då jag var i skottland över julen :) åkte dock på nån influensa eller något så jag mådde dåligt hela julen tyvärr med världens magont. Nu är vi hemma igenoch jag mår bättre.

Fick massor av fina bebisgrejer. Blev förvånad, trodde inte att vi skulle få grejer såhär tidigt! Men de ligger i vår byrå nu, och gud vad jag längtar!!! Kläder ,snuttefilt, sovpåse, bodys, duschhandduk med söt luva, bärsele från Fischer price. Massa annat. Är så tacksam!

• Emgi

Taack:) vilken vecka är du i?

nygift skrev 2014-12-29 09:28:40 följande:

Välkommen o grattis :) jag bor strax utanför Västerås längtar också tills jag börjar känna bebisen ordentligt:)

• Emgi

Taack! Va kul:) va sägs om att ordna en Facebook grupp? Eller finns de redan?

Kelsson1 skrev 2014-12-29 10:19:45 följande:

• Emgi

Såg nu:) första barnet? Ja försöker känna efter hela tiden men de är så svårt att veta vad som är fosterrörelser eller tarmar:P

nygift skrev 2014-12-29 09:30:10 följande:

Vecka 17,idag helt underbart o snart är 2015,här längtar massa

• Rosen
    Ellonbellon skrev 2014-12-29 10:24:12 följande:

Tror jag kände bebisen igår, men det känns så tidigt. Det  bubblade nere i magen, men inte som tarmar eller så, bara lite... jag vet inte, kolsyrat bubbel, väldigt koncentrerat nere till höger i magen, strax ovanför blygdbenet. Och ganska "lätt", hade det inte varit för att jag satt och tänkte på det och bara hade det lugnt omkring mig, så hade jag aldrig noterat det.

Tror det var bebisen och tänker i alla fall tänka att det var det, även om jag också tror det är alldeles för tidigt! (12+3). Har i alla fall aldrig känt en sådan känsla :)

Gud vad häftigt och vilket sammanträffande! Jag kände precis samma sak (kolsyrat bubbel) häromdagen och jag befinner mig också i vecka 12!! Vad glad jag blir nu att jag inte är ensam om att ha känt så. Då vet jag att det inte var gaser eller nåt dylikt utan det var bebisen!! :)
  • Rosen
    Ellonbellon skrev 2014-12-29 10:24:12 följande:

Gud vad häftigt och vilket sammanträffande! Jag kände precis samma sak (kolsyrat bubbel) häromdagen och jag befinner mig också i vecka 12!! Vad glad jag blir nu att jag inte är ensam om att ha känt så. Då vet jag att det inte var gaser eller nåt dylikt utan det var bebisen!! :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015