• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Whizzer skrev 2015-01-02 20:34:34 följande:

Ja guu vilken häftig känsla det är när det sätter igång på riktigt.. det är som gamla urkrafter väcks i en och man kan inget annat göra än att åka med.. jättehäftigt och samtidigt lite läskigt (om man är kontrollfreak som jag).

Min förlossning gick rätt snabbt (eller om vi kom in sent) så ingen bedövning hanns med.. men det gick faktiskt bra ändå, trodde att smärtan skulle vara värre. Sista värkarna vet jag att jag tänkte "men ut nu då jäkla unge) och klämde på även fast BM försökte bromsa.. ploffs så fick de fånga honom i luften typ!

Hahha hoppas de går lika bra denna gång :)
  • Lejonhjärta

Ja det låter ju säkert skevt men jag ser fram emot förlossningen! Har gjort ett kejsarsnitt med mitt första barn och fött vaginalt med de två minsta. Sjukt häftig upplevelse kan jag berätta för er som väntar på ert första barn!

~Nora 08~Frank 10~Freja 13~bebis aug 2015~
  • Lejonhjärta

Ja det låter ju säkert skevt men jag ser fram emot förlossningen! Har gjort ett kejsarsnitt med mitt första barn och fött vaginalt med de två minsta. Sjukt häftig upplevelse kan jag berätta för er som väntar på ert första barn!

• Lejonhjärta

• nygift
    Singoalla14 skrev 2015-01-02 21:00:13 följande:

V 15 :)

Graattis kul det går.undan :)
  • nygift
    Lejonhjärta skrev 2015-01-02 21:54:19 följande:

Åh vad härligt gillar att ni skriver kan ni inte berätta lite om eran förlossning? Men bara om ni vill :)
  • elilou

Idag såg vi pyret för förata gången! :D gjorde kub o allt såg bra ut. V14 imorn, nu kan jag börja tro på det här :)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015