• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2014-12-30 11:02:34 följande:

Njae, kan få drag i livmodern när jag anstränger mig för mycket, men inget jag direkt tänkter på. Får aldrig ont eller så. Mest får jag "spänningar" när livdmodern växer. 

Ja, det är i alla fall i området kring livmodern, jag vet inte exakt var den är :P

Det får jag också o jag tror att de kan vara kroppen som säger åt att man ska ta det lungt :)

Jag får typ som dragningar i livmodern när jag böjer mig ner så magen hamnar i kläm tror dock de är smurfen som säger att den vill ha plats :)

Ta det lungt o lyssna på kroppen :)
  • cher82
    Maddss skrev 2014-12-30 10:36:36 följande:
    Usch, jag ska göra det den 12/1 och vill verkligen inte. Vet redan nu att jag kommer kräkas upp allt. Va de mkt man skulle dricka? Uuuh ja vill inte! Men de är ju bra att de kollar, antar ja....
    Är inte så jättemycket, kanske 3-4dl. Men på tom mage och lite kräkkänslig är det inte jättegott! Smakar så otroligt sliskigt!

I förra graviditeten gjorde jag också detta, men då blandade dom i citron också, tog udden av det allra sliskigaste. Men idag var det bara socker och vatten! :(
  • Ellonbellon
    nygift skrev 2014-12-30 11:25:57 följande:
    Det får jag också o jag tror att de kan vara kroppen som säger åt att man ska ta det lungt :)

Jag får typ som dragningar i livmodern när jag böjer mig ner så magen hamnar i kläm tror dock de är smurfen som säger att den vill ha plats :)

Ta det lungt o lyssna på kroppen :)

Tror du ville svara på Rosens inlägg egentligen för jag tar det så lugnt så bebisen protesterar i princip aldrig :)

Med det sagt så håller jag med, om det gör ont eller känns obekvämt så ska man direkt sluta med det man gör.

• nygift
    Ellonbellon skrev 2014-12-30 13:26:02 följande:

Tror du ville svara på Rosens inlägg egentligen för jag tar det så lugnt så bebisen protesterar i princip aldrig :)

Med det sagt så håller jag med, om det gör ont eller känns obekvämt så ska man direkt sluta med det man gör.

Haha jag svarade på båda inläggen inte alltid båda kommer med dock. Dumt dumt :)
  • nygift
    cher82 skrev 2014-12-30 13:20:04 följande:

Är inte så jättemycket, kanske 3-4dl. Men på tom mage och lite kräkkänslig är det inte jättegott! Smakar så otroligt sliskigt!

I förra graviditeten gjorde jag också detta, men då blandade dom i citron också, tog udden av det allra sliskigaste. Men idag var det bara socker och vatten! :(

Usch tillräckligt mktmkt som man ska få i sig bläää ser inte fram emot.
  • nygift

Är de nån mer än jag som är överviktig när man plussade?

• Kelsson1
    nygift skrev 2014-12-30 13:48:58 följande:

Jag
  • cher82

Ja jag.

Förra graviditeten gick jag ner i vikt, så hoppas på det denna gång också!
  • nygift

Åh vad skönt att höra! Har eran BM klagat på eran vikt nått? Jag har gått ned typ 4 kg :)

• Stokke

Jag
Svar på tråden Sommarbebisar 2015