• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • Rosen
    Ellonbellon skrev 2014-12-30 13:26:02 följande:

Tror du ville svara på Rosens inlägg egentligen för jag tar det så lugnt så bebisen protesterar i princip aldrig :)

Med det sagt så håller jag med, om det gör ont eller känns obekvämt så ska man direkt sluta med det man gör.

Mjo jag förstår att det är kroppen som säger ifrån.. Känns så konstigt bara. Jag känner mig redan fysiskt begränsad och jag är bara i vecka 12.. Vill ju köra på som vanligt :p
  • Rosen
    Ellonbellon skrev 2014-12-30 13:26:02 följande:

Tror du ville svara på Rosens inlägg egentligen för jag tar det så lugnt så bebisen protesterar i princip aldrig :)

Med det sagt så håller jag med, om det gör ont eller känns obekvämt så ska man direkt sluta med det man gör.

Mjo jag förstår att det är kroppen som säger ifrån.. Känns så konstigt bara. Jag känner mig redan fysiskt begränsad och jag är bara i vecka 12.. Vill ju köra på som vanligt :p
  • nygift
    Rosen skrev 2014-12-30 15:03:08 följande:

Haha jag brukar försöka böja mig ner mot golvet om jag sitter i soffan o har tappat nått men upptäcker alltid att magen är i vägen o aldrig lär jag mig heller hahah
  • Kelsson1

Nygift: Första besöket tog BM upp min vikt och tyckte att jag inte bör gå upp mer än max 8 kg under graviditeten men efter det tappade jag typ 5 kg så vi har inte pratat om vikten mer. Får se vad hon säger nu när jag lyckats gå upp lite över julen

• nygift
    Kelsson1 skrev 2014-12-30 17:28:12 följande:

Nygift: Första besöket tog BM upp min vikt och tyckte att jag inte bör gå upp mer än max 8 kg under graviditeten men efter det tappade jag typ 5 kg så vi har inte pratat om vikten mer. Får se vad hon säger nu när jag lyckats gå upp lite över julen

Åh spännande haha hur mkt har du gått upp nu under julen då?

Min BM sa att jag inte får gå upp de första typ 12 veckorna o de har jag inte gjort heller :) bara ner måste väga mig hos BM snart igen :)
  • Rosen
    nygift skrev 2014-12-30 15:25:21 följande:

Haha jag brukar försöka böja mig ner mot golvet om jag sitter i soffan o har tappat nått men upptäcker alltid att magen är i vägen o aldrig lär jag mig heller hahah

Haha det är inte lätt att vara gravid :p
  • Stokke

Gud vilken lättnad ! Min energi är påväg tillbaka. Efter 13 veckor av konstant trötthet. Jag är så glad.

• nygift
    Rosen skrev 2014-12-30 20:53:01 följande:

Haha det är inte lätt att vara gravid :p

Haha man vänjer sig väl lagom tills man ska klämma ut ungen haha
  • nygift
    hemligönskan skrev 2014-12-30 21:04:23 följande:

nygift, jag har haft halsbränna sedan förra veckan. sen har jag jätteont i brösten!

Skönt att man inte är ensam om vissa symptom IAF har också börjat få sjukt ont i bröstvårtorna igen gick över i flera veckor sen har de börja klia
Svar på tråden Sommarbebisar 2015