• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Lollolouise
    Natta8 skrev 2014-10-25 17:22:53 följande:

Hej tjejer:)

Hoppar in här fast jag inte fått plus än:)

Är nästan 90% säker jag är gravid.

Var gravid i februari och då kändes de exakt såhär men de tog lång till för mig att plussa:/

Ont i brösten (kan inte ha bh eller sporttopp). Molande värk i livmodern och huvudvärk!

Hur tidigt plussade ni?:)

Jag plussade på bim :)
  • MagicQueen

Var gravid i februari och då kändes de exakt såhär men de tog lång till för mig att plussa:/

Ont i brösten (kan inte ha bh eller sporttopp). Molande värk i livmodern och huvudvärk!

Jag plussade dagen efter bim. Kollade iofs inte innan.
  • Natta8

Oki:) jag ska ta mitt första test BMI sen får vi se om de visar. Förra gången visade de 3 veckor efter BMI:)

• MagicQueen
    Natta8 skrev 2014-10-25 17:49:22 följande:

Oki:) jag ska ta mitt första test BMI sen får vi se om de visar. Förra gången visade de 3 veckor efter BMI:)

Håller tummarna jobbigt att vara låghormonare och inte veta helt säkert om det tagit sig eller ej.
  • Natta8

Förra graviditeten var ju lite ironisk, blev sjukskriven för kristallsjukan för att inte gravitetiskt visade något:P hade samma symptomer som nu + extremt yr:)

Tack för de hållna tummarna:)!

• Jedsitha

Jag plussade på bim-2
  • Beth1

Plussade på äl +12 i onsdags. Lite dålig koll på när mensen skulle kommit men tror dagen därpå. Har sedan dess testat för att se så det stegrar sig.

Hoppas du får ditt plus snart!
  • namnlös123

Vilken vecka är alla i ? , jag är på 4+1 idag .

Någon som redan få några graviditets symtomer ? :)

• SeBe

Jag plussade svagt BIM +3 o dagen efter fick jag GRAVID på digitala testet. Har plussat tidigt med tidigare graviditeter så är i ärlighetens namn lite orolig att ngt är fel.

Tänkte jag skulle kontakta en privat klinik o göra ett vul när jag är i vecka 6-7 för att förhoppningsvis se ett litet hjärta ticka. ????

Sedan om allt är bra längre fram så gör vi även ett KUB.

• SeBe
    SeBe skrev 2014-10-26 07:51:31 följande:

Jag plussade svagt BIM +3 o dagen efter fick jag GRAVID på digitala testet. Har plussat tidigt med tidigare graviditeter så är i ärlighetens namn lite orolig att ngt är fel.

Tänkte jag skulle kontakta en privat klinik o göra ett vul när jag är i vecka 6-7 för att förhoppningsvis se ett litet hjärta ticka. ????

Sedan om allt är bra längre fram så gör vi även ett KUB.

Skulle inte vara en massa ???? Utan ett hjärta m stjärnor runt om!
Svar på tråden BF JULI 2015