• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • annaknr3

Missförstå mig rätt, men just missfall är jag inte så orolig för. Jag oroar mig nog mer längre fram, att allt ska se bra ut på ultraljud och sånt. Var mer orolig för missfall med första barnet, naivt eller ej, men båda mina tidigare graviditeter har varit komplikationsfria, med lätta snabba förlossningar. Är oerhört tacksam och ödmjuk över detta. Får se om jag får äta upp det och ligger och spyr längre in i graviditeten?!

• Lisen89
    Lavendla skrev 2014-10-27 19:29:49 följande:
    Vi testa som sagt för alla sa att innan v12 skulle man inte berätta om det går fel men jag har nu varit med om det och säger aldrig mer och vi var eniga att nu ska det berättas tidigt för att få stöd oavsett och jag mår så mycket bättre nu sen vi berätta igår en sten föll och jag könner mig lugnare även om jag tror att runt v12-14 kommer vara jobbigt rent psykiskt för oss om vi kommer så långt och det gör vi hoppas jag :)
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
    Ja men precis, alla säger ju det. Det är nästan som att man ska känna sig dum om man berättar det "för tidigt". Jag känner att jag vill berätta. Jag tror inte jag kommer ångra det även om det inte skulle gå bra.

Men sen är vi ju alla olika så klart! Men jag tycker bara det var intressant att du gjorde som man "ska göra" men att det ändå kändes så fel. Då behöver det ju absolut inte vara fel och berätta heller.. :)
  • annaknr3

Jag tänker också så. Om jag berättar tidigt och det går åt skogen, vet ju folk varför jag är ledsen.

• Anna GBG

Hej!
    En till 2/7 här
    Hänger gärna med på tråden så vi kan stötta varann, känns skönt! Har knappt fattat att jag ska bli mamma än! Sjukt spännande och pirrigt!

• Beth1

Hänger också gärna kvar här.

Vi är hos sambons syster och vi har berättat för dem och så vet en av mina vänner. På ett sätt vill jag berätta för alla nu men samtidigt känns det skönt att vänta lite till

• Anna GBG

Är det ert första barn? Hur reagerade systern?

Jag kommer nog vänta till jul, v.13, om jag kan hålla mig!

Beth1 skrev 2014-10-27 20:25:48 följande:

Hänger också gärna kvar här.

Vi är hos sambons syster och vi har berättat för dem och så vet en av mina vänner. På ett sätt vill jag berätta för alla nu men samtidigt känns det skönt att vänta lite till

• Malvik

Hoppar gärna in här efter pos test idag! BF blir ca 8/7 och det är mitt femte barn. Dock 7 år sedan så det känns nytt på något sätt ändå, dessutom med ny man som inte har barn sen tidigare...

• Stella 78

Hoppar gärna in i denna tråd! Hoppas jag kopierade senaste bf listan... Annars är det bara att hojta till så letar jag efter den senaste. Sitter med mobilen så svårt att få en överblick.

BF-lista

1/7

Stella78, 3e barnet

2/7

annaknr3, 3:e barnet

jenny0819, 1:a barnet

beth1, 2:a barnet

lollolouise, 1:a barnet

lisen89, 1:a barnet

sandrafelicia, 2:a barnet

hippo83, 1:a barnet

Lavendla 1:a barnet

MagicQueen 3e barnet

5/7

Jedsitha, 1:a barnet

milliee 2:a barnet

• MagicQueen
    Malvik skrev 2014-10-27 21:32:32 följande:

Hoppar gärna in här efter pos test idag! smile1.gif BF blir ca 8/7 och det är mitt femte barn. Dock 7 år sedan så det känns nytt på något sätt ändå, dessutom med ny man som inte har barn sen tidigare... smile1.gif

Välkommen hit och grattis

För mig är det 6 år sedan sist och jag väntar osså barn med ny man som ej har barn sedan tidigare, spännande
  • MagicQueen
    Anna GBG skrev 2014-10-27 20:08:24 följande:

Hej!
    En till 2/7 här smile1.gif
    Hänger gärna med på tråden så vi kan stötta varann, känns skönt! Har knappt fattat att jag ska bli mamma än! Sjukt spännande och pirrigt!

Grattis och välkommen hit
Svar på tråden BF JULI 2015