• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MagicQueen
    SeBe skrev 2014-10-26 09:51:35 följande:
    I min första grav fick jag göra det på sjukhuset för jag fick en blödning tidigt i graviditeten. Vi hade då en rad missfall i bagaget o jag var helt förkrossad. Men det slutade väl och bebisen är idag en kille på snart 6 år! Med lillebror gjorde vi inget vul utan först KUB (som vi själva betalade).

Så jag tänker nämna för BM att jag vill göra ett vul, och tycker hon att det ska ske via sjukhuset så gör jag gärna det såklart, men annars kontaktar jag privatklinik och bokar. Allt för att få sinnesro antar jag... :-O
    Jag ska faktiskt kolla om jag kan få göra det, just för att stilla min oro då jag haft 5 tidiga mf. Vore så skönt att slippa vänta o kunna slappna av lite
  • namnlös123

Jag vill gärna hänga på den ! :)

Lavendla skrev 2014-10-26 12:04:53 följande:

Vill bara promota fb-gruppen som är totalt hemlig om fler vill hänga med så säg till bara

• L1S

Hej, Får jag vara med här? Jag plussade i onsdags BIM-3 och har beräknad Bf 4 Juli. I aug hade jag ett tidigt missfall efter ett oplanerat försök och detta är första försöket efter sviterna av det missfallet.

Fick idag en rosa flytning men slutade sedan. 

Någon annan som haft liknande?

• namnlös123
    Lavendla skrev 2014-10-26 19:26:20 följande:

Du är välkommen skicka ett pm till mig bara

Går inte att skicka pm :/
  • Lisen89

Idag har jag ringt och bokat hälsosamtal.

De hade så mycket och göra så det var tydligen bra att jag ringde så tidigt :)

• Lavendla
    Lisen89 skrev 2014-10-27 09:38:01 följande:

Idag har jag ringt och bokat hälsosamtal.

De hade så mycket och göra så det var tydligen bra att jag ringde så tidigt :)

Jag tänkte jag skulle ringa på torsdag el fredag får vi se vad de säger till mig
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
  • lillajag91

Jag kan inte skicka pm till dig Lavendla, det står att din presentation är privat.. Jag skulle vilja vara med i fb-gruppen. 

Svar på tråden BF JULI 2015