• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Lavendla
    lillajag91 skrev 2014-10-27 11:34:43 följande:

Jag kan inte skicka pm till dig Lavendla, det står att din presentation är privat.. Jag skulle vilja vara med i fb-gruppen. 

Klart alla får vara med men jag förstår inte varför du får upp att jag är privat när det står att jag inte fyllt i presentationen.

Andra kommer fram när de skickar meddelande, hör av mig ikväll om du inte skcikat når meddelande innan
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
  • Jedsitha
    lillajag91 skrev 2014-10-27 11:34:43 följande:

Jag kan inte skicka pm till dig Lavendla, det står att din presentation är privat.. Jag skulle vilja vara med i fb-gruppen. 

Skicka ett meddelande bara adresserat till Lavendla, så gjorde jag och det gick bra :)
  • annaknr3

Kommer alla att fortsätta prata på FB eller kommer några hänga kvar här? Jag är lite gammalmodig och vill hålla det åtskiljt...

• MagicQueen
    annaknr3 skrev 2014-10-27 14:50:33 följande:

Kommer alla att fortsätta prata på FB eller kommer några hänga kvar här? Jag är lite gammalmodig och vill hålla det åtskiljt...

Om det är fortsatt aktivitet här så kommer jag osså att fortsätta skriva här
  • Lavendla

Jag kör både och om det är nån aktivitet här såklart, tycker att det ena utesluter inte det andra även om man kan vara mer privat om man vill i en hemlig grupp
  • Lisen89

Jag hänger också gärna här :)
  • annaknr3

Kul! Apropå privat, när berättar ni för familj, vänner, kompisar om graviditeten? Jag tillhör ju dom som inte kan hålla truten! Kommer berätta för familjen till helgen och på jobbet innan julbordet 3/12, ingen kommer gå på att jag inte tar ett glas vin liksom!!

• Josefine02

Ja precis, det kommer bli 17 månader mellan våra barn om allt går som det ska! :)

Jag hänger också hellre här, är lite anti facebook :)

Ringde min förra bm idag och bokade inskrivningstid. Ville vara i tid så jag också får samma bm som sist, och förhoppningsvis så får jag det. Hon var och är verkligen bäst!! :) ska dit i v.12! 10 dec. Så det känns inte så långt bort! Tror den här graviditeten kommer gå fortare än den första då man har en liten att hålla reda på! Hoppas även på det! :)

• Josefine02

Angående att berätta för familj och sånt så tror jag vi kommer vänta ett tag! Förra gången berättade vi en vecka efter vi fick reda på det. Men ska försöka hålla på det tills v.12 åtminstone, är orolig för mf och vill inte att någon av våra familjer ska veta det då, även vänner. Min bästa och närmaste vän vet än så länge. Men vi är som om vi vore gifta och kan berätta allt för varandra. Det kan inte jag för min familj.. :(

Men till något annat kul! Har ni något tips på hur ni kommer berätta?

• Lavendla
    annaknr3 skrev 2014-10-27 16:20:24 följande:

Kul! Apropå privat, när berättar ni för familj, vänner, kompisar om graviditeten? Jag tillhör ju dom som inte kan hålla truten! Kommer berätta för familjen till helgen och på jobbet innan julbordet 3/12, ingen kommer gå på att jag inte tar ett glas vin liksom!!

Vi berätta i helgen förra gången fick vi mf i v 14 och då hade vi inget sagt och det var jobbigt så nu gjorde vi det igår
Svar på tråden BF JULI 2015