• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • MagicQueen

Jag vaknade nu och kunde inte somna om, kissnödig... Tog det cb digital jag hade kvar. 2 veckor sedan äl igår. Såhär långt har jag inte kommit i nån av dom tidigare graviditeterna, efter gravid 1-2 så har det blivit mf

Hoppas hoppas att det är våran tur nu så vi får behålla denna <3

• Beth1
    MagicQueen skrev 2014-10-25 03:33:51 följande:

Jag vaknade nu och kunde inte somna om, kissnödig... Tog det cb digital jag hade kvar. 2 veckor sedan äl igår. Såhär långt har jag inte kommit i nån av dom tidigare graviditeterna, efter gravid 1-2 så har det blivit mf smile4.gif

phpY0daYm68521.jpg

Åh vad skönt att det bytte vecka som det ska nu då! Klart det kommer gå vägen den här gången. Känner du nån skillnad i hur du mår?
  • Lavendla
    MagicQueen skrev 2014-10-25 03:33:51 följande:

Jag vaknade nu och kunde inte somna om, kissnödig... Tog det cb digital jag hade kvar. 2 veckor sedan äl igår. Såhär långt har jag inte kommit i nån av dom tidigare graviditeterna, efter gravid 1-2 så har det blivit mf

Härligt att det ändra sig nu :)
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
  • Lavendla

Tjejer ska vi fixa en hemlig grupp på fb där vi som vi kan prata lite mer privat mot vad man kanske kan göra så här på ett forum.

Jag kan fixa det om ni vill

• MagicQueen
    Lavendla skrev 2014-10-25 08:53:50 följande:

Tjejer ska vi fixa en hemlig grupp på fb där vi som vi kan prata lite mer privat mot vad man kanske kan göra så här på ett forum.

Jag kan fixa det om ni vill

Det tycker jag låter bra
  • MagicQueen
    Beth1 skrev 2014-10-25 07:54:35 följande:
    Åh vad skönt att det bytte vecka som det ska nu då! Klart det kommer gå vägen den här gången. Känner du nån skillnad i hur du mår?
    Ja så skönt.

Har illamående på morgonen, det har jag inte haft dom tidigare ggr vid mf. Annars känns det ingen större skillnad.
  • Lavendla
    MagicQueen skrev 2014-10-25 08:55:23 följande:

Det tycker jag låter bra

Lägg till mig som vän så fixar jag en hemlig grupp nu med neutralt nam så vi kan nyttja det länge
  • Lisen89

Har fortfarande molvärk till och från hela tiden.. Nån mer som har det?

• Jedsitha

MagicQueen, skönt att ha någon att relatera till även om jag önskar att ingen skulle behöva gå igenom det. Grattis :) *håller tummarna*

Lavendla, bra idé och tack för att du fixar :) Hur hittar jag dig?

Grattis till plussen allihopa och välkommen till dom nya :)

• Lavendla

Pma mig så får ni mitt namn och kan lägga till mig som vän

Jedsitha skrev 2014-10-25 10:00:19 följande:

MagicQueen, skönt att ha någon att relatera till även om jag önskar att ingen skulle behöva gå igenom det. Grattis :) *håller tummarna*

Lavendla, bra idé och tack för att du fixar :) Hur hittar jag dig?

Grattis till plussen allihopa och välkommen till dom nya :)

Svar på tråden BF JULI 2015