• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • SandraFelicia

Jag plusade med testlagrets gravsticka i tisdags, väldigt svagt på bim-3. Har efter det läst att testlagrets test inte är mycket att lita på..!? Nån som har erfarenheter? Testade idag bim-1 med samma märke och det blev ett starkare plus då... Bara vänta och se :) i såfall har även jag bf 2/7!

• h81
    annaknr3 skrev 2014-10-23 19:26:54 följande:

Grattis! Förstår om du är glad när det dröjt så pass länge! Jag nästan skäms över att jag blivit gravid på första försöket tre ggr... Vet så många som kämpar så länge.

Skönt o höra att det är möjligt!!

Har en lite oplanerad nr1 o nr 2 på första försöket..

Nu hoppas jag min molande mensvärk kan betyda att nr3 kan gått lika lätt.. (bim 31/10 så mensvärk!!??)

Hoppas få hoppa in här i gruppen snart..
  • annaknr3
    Hippo83 skrev 2014-10-23 22:47:07 följande:

Vi får döpa om tråden till vi som har bf 2/7 :)

Haha! Eller hur?!
  • annaknr3

H81: det tror jag alldeles säkert! Tråkig väntan nu för dig. Det kanske inte är så ovanligt ändå att bli gravid på första försöket om man haft lätt tidigare? Den här gången funderade jag om det skulle påverka att jag har passerat 30. Jag har blivit gravid när jag varit 27,29 och 32 år. Jag kommer hinna fylla 33 precis innan den här lilla 3:an föds!

• h81
    annaknr3 skrev 2014-10-24 06:47:09 följande:

H81: det tror jag alldeles säkert! Tråkig väntan nu för dig. Det kanske inte är så ovanligt ändå att bli gravid på första försöket om man haft lätt tidigare? Den här gången funderade jag om det skulle påverka att jag har passerat 30. Jag har blivit gravid när jag varit 27,29 och 32 år. Jag kommer hinna fylla 33 precis innan den här lilla 3:an föds!

precis samma funderingar här.. jag har vart 23 och 25 dom andra gångerna och nu precis fyllt 33..
    Bara att hålla tummarna!!
  • Beth1

Idag var mitt plus starkare än det i förrgår så det känns väldigt skönt. Känner mig i allmänhet mer orolig den här gången än förra. Kan bero på att det gick så snabbt sist så jag hann gå lite längre innan jag fattade att jag faktiskt var gravid

Hur känner ni som är omföderskor?
    Ska man oroa sig för molvärk eller är det ett vanligt symptom?

• Lollolouise

Hejsan! Ny på forumet men pulsade igår och har bf den 2/7. Jag är 22 år och det är första barnet ????

• Beth1
    Lollolouise skrev 2014-10-24 09:39:36 följande:

Hejsan! Ny på forumet men pulsade igår och har bf den 2/7. Jag är 22 år och det är första barnet ????

Välkommen och grattis!!
    Haha som nån skrev kanske vi ska döpa om tråden till BF 2 juli
Svar på tråden BF JULI 2015