• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Beth1
    Lisen89 skrev 2014-10-25 09:51:49 följande:

Har fortfarande molvärk till och från hela tiden.. Nån mer som har det?

Ja jag. Haft det varje dag sen äl+2. Nu senaste dagarna känner jag mig väldigt svullen också. Hur mår du i övrigt?
  • Lavendla

Jag känner mig lite allmänt olustig så där kan inte riktigt förklara som en genomförkylning som inte bryter ut
    Gravidblogg --> lavendla.wordpress.com
  • Hippo83

Molvärk till och från men den som satt i ryggen har släppt. Men å andra sidan känner jag av illamående istället, vet inte vad som är värst.

Försöker se alla symptom som positiva, att allt går som det ska.
  • Lollolouise
    Lavendla skrev 2014-10-25 08:53:50 följande:

Tjejer ska vi fixa en hemlig grupp på fb där vi som vi kan prata lite mer privat mot vad man kanske kan göra så här på ett forum.

Jag kan fixa det om ni vill

Jag vill också vara med i fb-gruppen! Pmar dig Lavendla! :)
  • Lisen89
    Beth1 skrev 2014-10-25 10:31:51 följande:
    Ja jag. Haft det varje dag sen äl+2. Nu senaste dagarna känner jag mig väldigt svullen också. Hur mår du i övrigt?
    Okej skönt och höra! :) Jaa det ska ju vara normalt ju!

I övrigt mår jag bra. Lite illamående till och från, lite ömma bröst, sen jag har ganska vattniga flytningar (ursäkta detaljer) men ibland är det som det "rinner till" och sen är det bara klara tunna luktfria flytningar, precis som vatten. Haft detta sedan BIM-3. Man blir lite rädd varje gång, att de ska va blod men som tur är, är det helt färglöst varje gång! :)

Hur mår du? :)
  • Lisen89
    Hippo83 skrev 2014-10-25 11:49:58 följande:
    Molvärk till och från men den som satt i ryggen har släppt. Men å andra sidan känner jag av illamående istället, vet inte vad som är värst.

Försöker se alla symptom som positiva, att allt går som det ska.
    Aa precis. Hittills idag är det väl lite bättre än igår. Har också börjar må illa lite. Ja, håller med :) skönt att det känns annorlunda ju:)
  • Beth1
    Lisen89 skrev 2014-10-25 12:58:58 följande:

I övrigt mår jag bra. Lite illamående till och från, lite ömma bröst, sen jag har ganska vattniga flytningar (ursäkta detaljer) men ibland är det som det "rinner till" och sen är det bara klara tunna luktfria flytningar, precis som vatten. Haft detta sedan BIM-3. Man blir lite rädd varje gång, att de ska va blod men som tur är, är det helt färglöst varje gång! :)

Känner precis igen det du säger om flytningarna! Har sprungit in på toan och kollat så det är ok ett par gånger jag känner mig lite konstig i allmänhet faktiskt hihi. Lite som en sjukdom som är på väg att bryta ut.
  • MagicQueen
    Lisen89 skrev 2014-10-25 12:58:58 följande:

Dom där vattniga flytningarna har jag med, sedan några dgr tbx. Trosorna är blöta hela tiden. Livrädd jag med att det ska vara blod. Nervöst varje gång man går på toa..
  • Natta8

Hej tjejer:)

Hoppar in här fast jag inte fått plus än:)

Är nästan 90% säker jag är gravid.

Var gravid i februari och då kändes de exakt såhär men de tog lång till för mig att plussa:/

Ont i brösten (kan inte ha bh eller sporttopp). Molande värk i livmodern och huvudvärk!

Hur tidigt plussade ni?:)

Svar på tråden BF JULI 2015