• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Liten till

Skönt att det inte bara är jag som varit hemma mycket. I vanliga fall hade jag nog jobbar trots förkylningen denna vecka, men inte nu. Det blev bara droppen just när man ändå är trött och illamående.

Men nu är det ledighet!! Börjar jobba igen 7januari! Tjoho, åh jag har verkligen räknat ner till detta!

• MiaIa90

Nu har ajg varit på första träffen med min bm på hälso samtal.
    Det gick jätte bra är i vecka 10 (9+1). De såg dom med på vul i onsdags:).
    Sk tillbaka för inskrivning i vecka 14  i mitten av januari:).

• Jennie89

När vi väntade dottern berättade vi för våra familjer efter vul i v 13. Jobbet berättade jag för efter rul i v 19 och några dagar senare för resten av släkten när jag fyllde år - Visade en bild från rul på tvn, tog en stund innan de förstod vad det var haha.
    Vi ska försöka spela in hjärtljuden på julafton och skicka en liten snutt till våra föräldrar och säga något om att det är ett småsyskon på väg. Resten får veta efter vul om tre veckor om allt ser bra ut då. Min bm trodde inte jag skulle kunna dölja det tills v 19 denna gången.

Aug-13 - T
  • Vattenliljan

Vi kommer också göra "avslöjandet" på julafton och juldagen med våra respektive familjer. Har köpt en tröja till sonen som det står "Worlds best big brother". Det blir spännande att se vilka släktingar som fattar först! När vi firar med min familj ska jag försöka få till det så att min pappa hjälper sonen att öppna paketet (han är bara 1,5 år så det är mycket möjligt att han behöver hjälp på traven).

• Sixtensmamma14
    Vattenliljan skrev 2014-12-19 23:27:57 följande:

Vi kommer också göra "avslöjandet" på julafton och juldagen med våra respektive familjer. Har köpt en tröja till sonen som det står "Worlds best big brother". Det blir spännande att se vilka släktingar som fattar först! När vi firar med min familj ska jag försöka få till det så att min pappa hjälper sonen att öppna paketet (han är bara 1,5 år så det är mycket möjligt att han behöver hjälp på traven).

Tänkte faktiskt se till så att min mamma hjälper sonen öppna just det paketet också :) Men på vår body står det bara storebror. Så roligt när man tänkt göra typ samma ^^
  • lillefröe

Goddag Hjärta

idag går jag in i v.11. Tiden går snabbare nu Skrattande. De ömmar fortfarande lite i brösten men också på nagen. Kräks som på rutin varje kväll men efteråt mår jag bra

God jul på er

• doccah
    Vattenliljan skrev 2014-12-19 23:27:57 följande:

Haha kul vi ska med avslöja med tröja på jul :))
  • MrsFreud
    lillefröe skrev 2014-12-20 14:16:13 följande:

Goddag Hjärta

idag går jag in i v.11. Tiden går snabbare nu Skrattande. De ömmar fortfarande lite i brösten men också på nagen. Kräks som på rutin varje kväll men efteråt mår jag bra

God jul på er

Går också in i v.11 idag. 
    Hade en period där jag knappt mådde illa, mår dessvärre illa hela tiden nu istället... Nåja, "snart" är vi i mål som en kompis sa idag
  • jag och mina små

Gick in i vecka 12 idag. Mår fortfarande jävligt illa. Har fruktansvärt ont i brösten och dom är 1 stl större.

• Alvolina

Vecka 14 är här och jag kan äntligen äta som vanligt. Ser fram emot julbordet till och med! :)