• milliee

BF JULI 2015

Hej någon mer som fått tidigt plus? Följas åt?:)
    Jag är lite osäker på bf då jag haft tidigt mf och förmodligen blivit gravid igen ska få komma på vul om någon vecka och tidsbestämma graviditeten men räknar jag mf som sista mens så är jag på bim-3 idag bild på mitt test här under:) (bf 5/7.)

• Svar på tråden BF JULI 2015
  • Jenny78
    Alvolina skrev 2014-12-21 17:18:55 följande:

Vecka 14 är här och jag kan äntligen äta som vanligt. Ser fram emot julbordet till och med! :)

Bra timing ????
  • Liten till
    Alvolina skrev 2014-12-21 17:18:55 följande:

Vecka 14 är här och jag kan äntligen äta som vanligt. Ser fram emot julbordet till och med! :)

Åh vad jag längtar tills dess!! Är i v 12 nu, ich vill inte äta nåt alls, men är hela tiden tvungen så kag inte spyr men kanske bara två veckor kvar då kan man hoppas

Slutade runt v 14 med sonen har jag för mig...
  • MrsFreud

Har haft grotesk huvudvärk senaste veckorna. Har inte känt av den på någon dag nu, men nu sitter jag här med migrän igen. Inte nog med att jag blir orkeslös och har ont, får dåligt samvete för barnen också. Med 6 barn får man räkna med en viss ljudnivå, men de har just nu en väldigt grinig mamma.. ;)

• Ellonbellon
    MrsFreud skrev 2014-12-21 19:49:17 följande:

Har haft grotesk huvudvärk senaste veckorna. Har inte känt av den på någon dag nu, men nu sitter jag här med migrän igen. Inte nog med att jag blir orkeslös och har ont, får dåligt samvete för barnen också. Med 6 barn får man räkna med en viss ljudnivå, men de har just nu en väldigt grinig mamma.. ;)

Har också fått en del huvudvärk. Men tror det är för att jag är sliten i rygg/nacke.
    Hur som helst, man är verkligen inte sig själv när huvudet smärtar. Hoppas barnen tar hand om dig väl ändå :)
  • MrsFreud
    Ellonbellon skrev 2014-12-21 21:32:04 följande:
    Har också fått en del huvudvärk. Men tror det är för att jag är sliten i rygg/nacke.
    Hur som helst, man är verkligen inte sig själv när huvudet smärtar. Hoppas barnen tar hand om dig väl ändå :)
    Ja det går helt okej med barnen ändå. Just huvudvärken ger mig ett fruktansvärt humör, så det är väl tyvärr mest det jag tänkte på då det är lätt hänt att det går ut över barnen vilket absolut inte är meningen, såklart. 
  • Alvolina
    Jenny78 skrev 2014-12-21 18:15:22 följande:
    Bra timing ????
    Ja verkligen :) detta är min tredje graviditet över julen, 2010 i v. 12, 2013 i vecka 8 och 2014 i v.14. Jag är troligtvis mest fertil under oktober, november och december för vi har verkligen försökt årets alla månader att bli gravida :) 2013 blev det dock ett missfall.
  • Josefine02

Halloj allihopa! Hur mår ni?

Hur har det gått nu när ni har berättat på julafton? Vi berättade som sagt genom att säga att mannen hade tatuerat sig och där det stod **** ska bli storasyster. Sjukt bra blev det och alla blev superglada och lite chockade tror jag! Skönt att äntligen få det ur sig! Man har ju hållt på det så länge :)

God jul! :)

• Liten till

Vilket roligt sätt Josefin02!

Här visste redan alla vi firade med. Men vi hade en toppen jul ändå.

God fortsättning på er alla!

• Magnolia10
    Josefine02 skrev 2014-12-25 00:20:13 följande:

Halloj allihopa! Hur mår ni?

Hur har det gått nu när ni har berättat på julafton? Vi berättade som sagt genom att säga att mannen hade tatuerat sig och där det stod **** ska bli storasyster. Sjukt bra blev det och alla blev superglada och lite chockade tror jag! Skönt att äntligen få det ur sig! Man har ju hållt på det så länge :)

God jul! :)

Vi berättade igår för min mans syster och man! De har precis fått bebis nr 2 och blev verkligen hur glada som helst för vår skull! De ville gärna att vi tar över deras Bugaboo dessutom nu när de fått köpa en ny syskonvagn :) Så väldigt bra blev det! Jag bar dessutom omkring på deras bebis som är en vecka, hela kvällen! Man längtar ju så man dör efter en egen nu!!